Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muuttuisitko kauniimmaksi laihtumalla?

Vierailija
29.07.2011 |

Minä en mielestäni, koska vartaloni on aika ruma ja luiseva. Rinnatkin katoaisivat olemattomiin. Olen kyllä kateellinen siroille naisille, joille hoikkuus sopii.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siedettävä nytkin, mutta parempi hieman kevyempänä...

Vierailija
2/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissa on kutistumisvaraa vaikka laihtuisin 40 kiloa. Painan yli sata tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon rajoissa, mutta 10 kiloa pois, niin kasvot, käsivarret ja vatsa olisivat kauniimmat. Minulle pakkaa kaikki läski tonne poskiin, joten kasvojen muotokin muuttuu laihtuessa.

Vierailija
4/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 64 kg

Vierailija
5/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laihemmaksi.

Vierailija
6/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että laihtuminen tekisi hyvää. Päinvastoin pari kiloa lisää siloittaisi esimerkiksi poskia ja antaisi vähän rintoihin fyllinkiä.

Vierailija
7/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä mahanahkaa on niin paljon että jos sen alla olisi vähemmän läskiä niin näyttäisin paremmalta vaatteet päällä mutta luultavasti vielä friikimmältä ilman vaatteita.

Vierailija
8/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin (luonnostani) alipainoinen, joten jos vielä tästä laihtuisin näyttäisin luurangolta.

Vierailija
9/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen oikeasti, läskit tekevät turpeaksi ja ruumiinjäsenet oudon mittaisiksi. Ei minusta mitään hehkeää kaunotarta tulisi, koska vikoja löytyi ennenkin

- iso nenä

- väärät sääret

- persjalkainen eli lyhyet jalat esim. normaalituoleilla jalkani heiluvat ilmassa eli istun aina tuolin reunalla

- pienet mutta riippuvat rinnat, jotka pakenee kainaloihin

Olen parhaimmillani ollut pari kiloa ylipainoisena eli 158 cm ja 55 kg, koska silloin on sentään b-kupin rinnat, lantiota sen verran, että näyttäisi, kuin omistaisin vyötärön ja naisellisen pehmeät muodot. Alle 50-kiloisena olen aika kolho ja tasapaksu, mutta mahdun kokoon 34.

Nyt kun kiloja on kymmeniä liikaa, näytän vähän koomiselta. KOvasti yritän kyllä laihduttaa...

Vierailija
10/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin (luonnostani) alipainoinen, joten jos vielä tästä laihtuisin näyttäisin luurangolta.

Vierailija
11/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on nyt jo alle 21 eli ei ole paljoa pudotettavaa. kiinteytyä toki voisi.

Vierailija
12/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olen silti, mutta kauniimpi normaaleissa mitoissa. Odotan toiveikkaana pääsyä sisätautilääkärille ja ravitsemusterapeutille, jos heiltä saisi apua. Alkaisin kohta olla valmis jo vaikka laihuusleikkaukseen. En pysty itse tiputtamaan painoa kuin 10-20kg ja sen jälkeen ne hiipivät taas takaisin.

Ylipainoa on 40 kiloa.

Vierailija
13/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 168/59 ja treenattu kroppa. Jos lähtisi 10kg niin näyttäisin kammottavalta tikkuihmiseltä.

Vierailija
14/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nimittäin ylipainoa se 20kg XD

No, pituus pelastaa jonkinverran, ja se että ostan sopivankokoisia vaatteita, en siis näytä miltään superläskiltä, mutta jos laihtuisin 10kg niin olisin jo paljon tyytyväisempi ulkonäkööni.

Vierailija
15/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10 kg tekis hyvää

Vierailija
16/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laihtuisin, nytkin olen aika laiha, en kyllä pitkäkään, eli ei kaunistaisi yhtään vaan varmaan joutuisin tiputukseen...

Vierailija
17/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku aika sitten 10 kiloa laihempi ja olin paljon kauniimpi. Vieraan miehetkin flirttailijat jne.

Vierailija
18/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo alipainoinen, pari kiloa lisää voisi tehdä hyvää.

Vierailija
19/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo -10 kg olis kiva. Mä tykkään kuitenkin kaiken sortin hyvästä, enkä tykkää kieltäytyä koko ajan, joten mä olen hyväksynyt itseni tällaisena. Mulle paino ei ole mikään tärkeä juttu. Pidän kuiten huolta siitä, ettei hirveesti pääsisi ylipainoa kertymään.

Vierailija
20/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laihduin alkuraskaudesta (näkyi etenkin kasvoissa), moni sanoi, että näytän riutuneelta.

Olen normaalipainoinen. Varmaan voisin näyttääkin paremmalta pari kiloa hoikempana, mutten oikein jaksa pohtia tällaista asiaa. Mitä sitten jos näyttäisin paremmalta? Näin on ihan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan