Norjalaiset vangit aikovat hoidella ABB:n vankilassa, voi kuinka kunnioitettavaa.
Että nämä itsekin jonkun murhanneet ja pahoinpidelleet yllättäen haluavatkin tehdä selvää tyypistä, joka on tehnyt saman rikoksen kuin he itse.
Kommentit (12)
sitten listivät ABB:n listijät ja sitä rataa.
Esim. pedofiilit saavat sen todellisen rangaistuksensa vankilassa, siellä he ovat alinta kastia, pohjasakkaa.
Ilman muuta tuollainen joukkoteurastaja pääsisi välittömästi hengestään vankilassa.
minä kyllä nostan hattua sille vankikundille joka sen litistää
ja olen aika kateellinen
jos joku olisi sille saarelle onnistunut haulikolla menemään ja ampunut sen niin siitä olisi kyllä tullut kansan sankari... vaikka poliisi ei siitä pitäisi
ei yli 90.
No eniveis, antaa palaa vaan vangit! Eiköhän tuo aika pohjasakkaa ole jopa murhamiesten keskuudessa.
uhreja oli 68kpl tämänhetkisen tiedon mukaan, ei yli 90.
Kateissa on aika paljon porukkaa, yli 10. Kyllä se lopullinen luku sinne 90 pintaan menee.
Murhaajia on moneksi. Kuikans monta ihmistä esim. tupakkayhtiöt on tappaneet tuotteillaan, ei taida kukaan välittää..
Tai Kiinassa monikansalliset yritykset laskevat myrkylliset jätevetensä suoraan vesistöön jota paikalliset juovat ja saavat syövän tai muun tappavan sairauden.
Murhaajia on moneksi. Kuikans monta ihmistä esim. tupakkayhtiöt on tappaneet tuotteillaan, ei taida kukaan välittää..
Eipä sitä oo kukaan maitoa juonut ihminenkään tänne lopullisesti jääny. Kaikki sitä lähtee ennemmin tai myöhemmin.
eikä saanut mitään tuomiota. Tämä norjalaistyyppi on pientä Bushin rinnalla.
mutta ryyppykaverin listiminen mielestäni eroaa aika paljon yli 90 viattoman uhrin teurastamisesta.
Kuten myös Norjan sekopäästä on onneksi vielä pitkä matka Hitleriin.