Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haen toukokuussa kouluun ja tarviin pariksi pv viikossa lastenhoitoapua (maalis-huhti)

Vierailija
27.07.2011 |

jotta pääsisin lukemaan. Ajattelin laittaa ilmotuksen meidän taloihin ja vaikka lähikauppaan josko joku hoitovapaalainen/vanhempainvapaalainen olisi vailla pientä lisätienestiä. Itse olisin halunnut hoito/vanhempainvapaan alussa tehdä kun oli niin helppo vauva, mutta nyt tarvitsisin itse.

Mutta mitä laitan tuntiliksaksi ilmotukseen?

Niin ja mieluiten juuri joku joka on vanhempainvapaalla kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariksi kuukaudeksi. Käytettiin palkkaukseen yksityisen hoidon tukea (kelasta + joillain kunnilla oma kuntalisä).

Palkkaa maksettiin 9 e/h ja meidän hoitajlla oli oma alle kolmevuotias, jonka hoisi siinä samalla. Ja tuosta tosiaan sit maksettiin ihan kaikki eläkemaksut sun muut. Minusta systeemi oli hyvä. Työläs toki.

Vierailija
2/3 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh..mieluummin pimeästi kun noin pieni aika kyseessä, muuten hakisimme tarhapaikan... :)

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin maksoin 7,5 euroa tunti. Myöhemmin käytin myös erään yksityisen perhepäivähoitajan palveluilta. Hän otti 25 euroa / päivä (alle 7h). Tämä oli ihan hänellä taksana. Monella yksityisellä pphlla on se tilanne, että lapsille on vapaa päiviä ja silloin voisi mahtua tällainen ylilapsikin joukkoon. Minulla oli parikin tällaista aikoinaan Vantaalla vaihtoehtoina.