Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ajattelee vain itteään!

Vierailija
27.07.2011 |

Puhuimme äsken mieheni kanssa siitä kun olen jäämässä äitiyslomalle syksyllä. Olemme maksaneet kaikki puoliksi ja mieheni ei suostu maksamaan mitää ylimääräistä kun olen äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla vaan kaikki pitää maksaa puoliksi. Mieheni kuitenkin saa kaksi kertaa enemmän palkkaa kuin minä kun olen töissä. Sanoin sitten miehelleni että minulla ei ole varaa pitää autoa sinä aikana, kun on olen kotona. Niin mieheni sanoi että myydään vaa auto pois nii hän ostaa itselleen uuden mitä minä en saa käyttää, että voin mennä bussilla lapsien kanssa. Ja sit kun hermostuin siitä niin minä olen sekaisin päästä. Välillä mietin että mesoanko turhasta vai onko mieheni väärässä..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sulla ole varaa jäädä vanheimpainvapaalle vaan parempituloinen mies jää pakollisen 3kk:n äitiysvapaan jälkeen kotiin hoitamaan vauvaa vanhempainvapaalle ja sä menet töihin, niin voitte edelleen maksaa kulut puoliksi.

Vierailija
22/23 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilanne se, että mies töissä, minä tällä hetkellä hoitovapaalla ja tulot ja menot meillä yhteiset. Hoitelen tiliavaimilla perheemme taloutta ja ajan vielä paremmalla autollakin viikolla, koska siihen mahtuu paremmin turvaistuin... Mielestäni tuollainen ap:n kertomus ei ole mitään PERHE-elämää, johon minun määritelmäni mukaan kuuluu yhteinen talous erittäin olennaisena osana myös.

Mainittakoon, että olen myös ollut töissä niin että mieheni ei ole ollut ja sama yhteistalous on silloinkin ollut voimissaan, ja olisi jos mieheni vaikka jäisi työttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli itsestään selvää, että viimeistään sitten kun on yhteinen lapsi kaikki tulot ovat yhteisiä, yhteinen tili johon molempien tulot menevät ja josta kaikki menot maksetaan. Olin lasten kanssa kotona 4 vuotta+ opiskelin 3 vuotta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Koskaan ei ole tullut sanomista rahan käytöstä-

Minä voisin vaikka erota moisesta omahyväisestä idiootista! Perhe on teidän yhteinen projekti. Hyvä idea oli ehdottaa että mies jää lasten kanssa kotiin heti kun mahdollista. Sano, ettei sinulla ole varaa. Nyt on miehen vuoro satsata perheeseen ja lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi