Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä kadehdin lapsettomia ystäviäni.

Vierailija
01.11.2005 |

Nainen, joka ei saa lapsia on onnellisten tähtien alla syntynyt.

Kuinka kadehdinkaan heitä ja kadehdin myös niitä jotka voisivat saada lapsia mutta eivät niitä tee.

Oma elmäni on pelkkää helvettiä lasten synnyttyä.

Yhtään päivää ei mene tässä pirulaumaa kaitoessani,ettenkö katuis koko hanketta.

Tuntuu että olen herännyt unesta missä lapset olivat mukamas kiva hankinta.

Nyt olen hereillä mutta elämä jatkuu painajaisena.

jossain mielenhäiriössä halusin olla äiti. Mutta nyt kaduttaa ja vituttaa.

Millä nuo saisi katoamaan pois.

Kunpa voisin kääntää kelloa taakse 7 vuotta ja jatkaa omaa ihanaa elämääni matkustellen ja nauttien työstäni.

Naisen suurin kirous millä taatusti tuhoaa elämänsä on seota ja haluta lapsia.

Voi vitun elämä mitkä kortit mulle jaoit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä joka sanaa allekirjoita mutta sen ainakin et kyllä mäkin oon kateellinen lapsettomille ystäville! Ne voi mennä ja tulla miten haluaa. Voi vaihtaa miestä miten haluaa, niillä on RAHAA!

Vierailija
2/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voi vitun elämä mitkä kortit mulle jaoit."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, niinhän?

No niin - rakastat lapsiasi ja olet heistä onnellinen, etkä OIKEASTI heistä koskaan luopuisi.

Kaikki hyvin, olet vain vähän väsynyt ;)

Vierailija
4/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos luovut pirulaumastasi ja annat vaikka adoptioon. Lopetat olemasta äiti niin ei tarvitse kärsiä pienten viattomien lasten takia, jotka SINÄ itse tänne halusit.

Ettäs kehtaat iso ihminen vinkua tuollaista asiaa. MOnta lapsetonta paria tuntevana voin vain halveksua tuollaista.

Pistä penskat kiertoon, ottajia on varmasti etkä varmaan jäisi suremaan.

Vierailija
5/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä pirulumaa edes adoptioon halua antaa en edes pystyis. Vaan kiroan sitä kun hurahdin lapsensaantiin ja äitimyyttiin.

nyt huomaan kun olen " herännyt purppuranpunaisesta unestani" että ei tämä homma mulle pelaakaan. En välittäisi olla äiti jatkuvasti.

Jos saisin nyt valita olisin ollut se nainen joka ei saa lapsia ja saa olla vapaa ja touettaa unelmaansa muuten.

Kadehdin niin paljon ystäviäni jotka ovat lapsettomia ja ilman huolta muista.

Kuinka haluaisnikaan olla myös vapaa , riippumaton kenekään muiden tai muista elämästä kuin omastani.

Miksi juuri minun piti täyttää tätä maata lapsilla.

Vierailija
6/6 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit lapseton, pyörisit täällä kateellisena ja ihmettelisit kuinka joku voi valittaa siitä että on saattanut maailmaan lapsia :)

Nyt sun oikeasti tarvii asennoitua uudelleen. Ei ne lapset siinä ikuisesti ole. Ennenkuin huomaatkaan, saat taas matkustella sydämesi kyllyydestä. Ja toivot että lapset edes joskus soittais tai muistais sun olemassaolon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi