Sokru laihduttaa taas vk 2
87,7 -> 88,1 kg
NOUSUA 400 grammaa!
Johan pomppas!
Aisamperi että oon ollu tänään kipeä...eilen söin 6 x 600 mg Buranaa, tänään tähän mennessä 6 x 400 mg, huomenna jatkuu...Harvinaisen kivuliaat on nyt nää kuukautiset tällä kertaa..on kyl aina mut nyt jotenkin extra...välillä tuntuu kuin joku vetelis tota alavatsaa puukolla auki. Mulla on poistettu endometrioosia ja paljon yli 10 v sitten mutta tiedän, että sitä on tullut takas. Oikeesti haluaisin mennä leikkauttamaan koko kohdun pois sillä lapsia en tahdo enää koskaan odottaa enkä synnyttää ja nää kivut on vuosi vuodelta hirveemmät. Kaksi viikkoa kuusta menee hukkaan, toinen pms-oireineen (1 itkupäivä ja 1 päivä, jolloin käyn töissäkin asiakkaitten kimppuun ja lapset saa kotona kuulla kunniansa...) ja toinen on sit tää vuotoviikko jolloin mitkään rätit ja lääkkeet ei riitä...Täytyy ottaa tää nyt projektiksi ja käydä lekurissa kysymässä, miten kohdun poisto oikeesti vaikuttaa, tuleeko vaihdevuodet aikaisemmin, vanhenenko nopeammin???? Joudunko syömään jotain hormooneja??? Ja vaihdevuodet tunnetusti lihottaa ja ne hormoonit, eli en kyllä aio heti taas lihoa takas jos ja kun tässä painoa saan vielä rutkasti pois.
Tulihan vuodatus!
Kommentit (7)
Toivottavasti nyt jo olo helpottaa, sekä fyysisesti että henkisesti! Kurjaakin kurjempaa kärsiä sekä menkoista että vuorotyöstä että helteestä että kokonaisvaltaisesta potutuksesta yhtäaikaisesti..
Onneksi sinä olet voittajatyyppiä ja vastoinkäymisten jälkeen jatkat uuteen nousuun, eikö? (ja uudella nousulla tarkoitan siis alhosta nousua, eli kilojen laskua! :D ) Tsemppiä uudelle kuulle, hei hei heinäkuu ja heippa hellekilot!
Sokru tuu parvekkeelle, täällä huutaa Tiittari!
Mitä kuuluu elokuulle? Oletko jaksanut jatkaa painonpienennysprojektia? Mukavaa loppukuuta ja suloista syksyn saapumista toivotellen
Tiittari.
Oon pitkästä aikaa langoilla taas, ja heti halusin tulla kurkkimaan sun kuulumisia!
Oot ollut paljon mielessä, ja jotenkin jännästi siellä "takaraivossa"...tulit mieleen esim. seisovan pöydän äärellä; muistelin taannoista matkaasi, ja kuinka sitkeä olit siellä.
Monesti sun sisukkuus on ollu mulle motivaattorina, joten ISO kiitos sille, että jaksoit kirjoitella pussikuurin aikana!!!
Jään odottelemaan tuoreempia kuulumisia, mä oon niin totaalisesti tsempin tarpeessa; mutta siitä enemmän Sisunaisten puolella.
Halauksin, Leidi
Ps. Muistathan, että oot aina tervetulllut joukkoomme, jos siltä tuntuu!
Tiittari ja Leidi!
Olin muutaman viikon ilman tietokonetta kun läppärini hajosi. Ja sitten tämä avioero on ottanut yllättävän koville ja olen ollut väsynyt niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Mutta olen sellainen, että keräilen pitkän aikaa voimia ja tsemppailen itseäni, ja sit vaan taas jonain maanantaiaamuna aloitan. Mutta vielä ei ole se maanantai tullut. Enkä vielä tiedä, onko se juuri ensi maanantai :))
Mutta palaan tänne taas kun aika on oikea ja aloitan sitten taas uudella otsikolla uuden viikon. Painoni on pysynyt lähes täsmälleen samana kuin mihin silloin pääsin, 87-88 kg, josta olen tietenkin tosi iloinen! Muutenkin syömiseni on jotenkin järkiintynyt verrattuna entiseen, karkit ja pullat jääneet pois, protskupatukoita, rahkaa ja pähkinöitä vetelen.
Voimia ja potkua siskot, syksyynne!
Toivoo, Sokru
Hyvää jatkoa sinulle, Sokerinen! Voimia kaiken myllerryksen keskelle, kyllä me sinua (juuri ja juuri) jaksamme odottaa!
Aurinkoisia syyspäiviä toivotellen,
Tiittari.
*torvien töötötystä*
Huomenna maanantaina alkaa tapahtua, joten malttakaahan vielä n. 30 tuntia....
T: Sokru
Mä en jaksa laihduttaa näin kuumalla!