Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi anoppi (lapsen mummo) haluaa pukea leikki-ikäisen lapseni

Vierailija
25.07.2011 |

itse ostamiinsa vaatteisiin? Kotiin tullessa on aina vaihdettu "omat" vaatteet, mutta mummolassa on mummon ostamissa vaatteissa. Tämän tiedän lapsen kertomana ja valokuvista, joita mummolassa on otettu. Mummola on kaupungissa, joten normaalia puistoelämää siellä vietetään. Meillä kaikki vaatteet on tarkoitettu käyttöön, juhlavaatteetkin.

- ihmettelee hän

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää.

Vierailija
2/3 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotain ajatuksia, en tiedä osuuko mikään lähellekään totuutta...

Mummo kuvittelee kuitenkin, että lapsen vaatteita pitää jotenkin varoa, ja käyttää lapsella siksi itse hankkimiaan. Siis vaikka olisit asiasta hänelle sanonutkin. Ovatko lapsen omat vaatteet arvokkaampia kuin mummon käyttämät? Ts. jos teillä normaalisti käytetään kalliita merkkivaatteita, niin ehkä mummo ei uskalla niitä käyttää, kun pelkää, että tuhoutuvat puistoillessa.

Jos taas teillä normaalisti käytetään edullisempia vaatteita ja mummon ostamat ovatkin kalliimpia, niin olisiko kyse siitä, että mummoa "hävettää" näyttäytyä halpoihin vaatteisiin puetun lapsen kanssa? Onko mummo merkkitietoinen?

Ehkä mummo haluaa "omia" lapsen itselleen silloin kun tämä on siellä, ja pukee siksi lapselle itse hankkimansa vaatteet. Tavallaan siis jatkaa sitä, mitä on omien lastensa kanssa tehnyt. Tämä on minusta aika outoa ja vähän pelottavaakin, jos näin on, mutta kai se mahdollista kuitenkin on...

Vielä tulee mieleen, että haluaisiko mummo vain säästää sinua pyykinpesulta ja käyttäisi siksi vaatteita, jotka jäävät hänen itsensä pestäviksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mikä minusta outoa, koska onhan tätä pyykkiä joka tapauksessa, joten ei siinä pari paitaa ja housua missään tunnu.

Myönnän kokevani, että mummo haluaa pukea lapsen omannäköisiin vaatteisiin... ja en kehtaa kysyä asian laitaa, koska mummo varsin iäkäs.

Huomaan, että asia risoo ja luo minun puolelta jännitteen mummon suhteen :-(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän