Vielä yks TISSIKUVA :D
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=0caeb3f3bd&view=att&th=13162507ec…
Ihan huvikseen katon mitä kommenttia neljä lasta imettänyt saa. :D
Kommentit (40)
Ompa riippuvat, oletko 60-70 vuotias. Yäk
Omg onneksi mulla on pienet ja sirot, naiselliset januorekkaat rinnat! :O
Naisellista nähnytkään mitkään golfpallotissit ^^
ihan tavalliset aikuisen naisen rinnat..tommosia ne on varmaan suurin osa. ihan oikeesti, en ymmärrä yhtään tällästä teinimäistä hyväksynnän hakemista.
Tykkään isoista rinnoista, meinaa aivan jäykistyä kun noita katsoo.
Puolensa ja puolensa ne on noissakin :D Itse olen imettänyt kuutta lasta ja rinnat ovat kuin tyhjät essuntaskut, eli siihen verrattuna sulla on sentään rinnat. Mutta kyllähän noitakin jo maan vetovoima vetää puoleensa :)
Kyllähän sen näkee, että on imetetty, ja tosiaan jo painovoimakin tekee tehtävänsä, mutta sulla on ihan kivasti täyteläisyyttäkin noissa. Ole ihan tyytyväinen!
Terveisin 3 lasta imettänyt
Noihin on varmaan kiva laittaa pää väliin.
Ehkä tykkään kuitenkin omistani enemmän, ei millään pahalla. Mutta hyvin ovat ilmeisesti palvelleet ja sehän on pääasia?
En keksi mitä noissa muuttaisin. Mahtavat!
Ja ei, en ole pienintainen itserkään, mutta painoa kun on 50kg niin näyttäähän ne DD-kupin rinnat mulla aika eriltä kun noi röllykät ;)
Itsekin olen imettänyt 4 lasta mutta rinnat on sellaiset kiinteät greipinpuolikkaat.
mutta ei ne kyllä kovin sievät ole. Ovat aika isot... Pienet rinnat ovat sievät, niinkuin minun vaimollani on. Yhden hän on imettänyt.
onko nämä minkä kokoiset/ikäiset ihanat luomurinnat? onko sul enempi kuvia??
lehmän utareet.
käy jollaki kateeksi kun näkee oikeet tissit
ne kun ovat sitä varten että lapsi niistä ravintoa saa, eikä mitään silmäniloa varten varsinaisesti tehty.
Rintasi ovat suuret ja neljän lapsen imetys niistä näkyy. Ovat varmaan upeamman näköiset vähän tuettuina rintaliivien kera, kuppikoko on varmaan reilu ja se tekee sinusta naisellisen ja uhkean - mistä taas naisvartalossa pidän kovasti. Mutta omaan makuun, jos sitä kerran kysyt, vähän liian kookkaat ja riippuvat (ilman rintaliivitukea siis). Eikä ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi!!!!!!
Äiti 35-40