Lue keskustelun säännöt.
Tunnetteko juoppo äitejä? Mitä he ovat aiheuttaneet vauvoille?:)
25.07.2011 |
Entäs äitejä, jotka joivat melko runsasti ja sitten lopetivat juominen? Minkälaiset vauvat?
Mä tunnen pari äitiä jotka joivat paljon raskausaikana, yllätys, yllätys. Terveitä vauvoja heillä.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aikuiseakin yhä turvaton, kaikki pitää suunnitella huolella etukäteen, varmistella ja buukata. Odottaa aina jotain kamalaa tapahtuvaksi ja ottaa vastoinkäymiset uskomattoman raskaasti. Toimii omien lastensa suhteen ylihuolehtivasti, ahdistuneesti ja tahtoo "varjella perhettä " kaikelta pahalta...
aiheuttamia, kyllä niitä löytyy ihan muutenkin. jokainen suurperheen äiti tietää että lapsia on ihan joka lähtöön, vaikka kaikki olis ollut kuinka yhdenmukaista.
Ennen nuorinta sitten ratkesi elämän käydessä sietämättömäksi. Tai näin meille on sukulaisetkin asian kertoneet.
Veljeni on ollut aina hieman hidas ja vedätettävissä. Sen takia koulukiusattukin. Ennen kouluikää neuvolassa vaan kehuttiin miten rauhallinen lapsi jne. Koulussa sitten alkoi oppiminen olla sitä sun tätä.
Yläasteella sitten turhautumisensa purki kaikkeen, kun ei oppinut vaikka kuinka yritti. Joi alkoholia, särki paikkoja jne. kaikenlaista häiriökäyttäytymistä.
Veljeni on erittäin oikeustajuinen ja kärsii tilanteestaan. On ihmisenä sellainen, että vaatii ikäänkuin opastajan koko ajan tekemisilleen, muuten on kaljaporukoiden vietävissä. Nyt aikuisiällä on saanut tuomion myös pahoinpitelystä. Pieksi pedofiilin ja siitä tuomio.
Älkää antako äitien juoda odotusaikanaan, jos tiedätte että kaverit sitä tekevät. On järkyttävää, että edelleen löytyy naisia ja miehiäkin, jotka kuvittelevat ettei päihteillä ole lapsiinsa mitään vaikutusta. Olen itse työskennellyt mm. vastasyntyneiden teholla ja se on surkeaa katseltavaa, kun vieroitetaan lasta päihteistä saati että nauvolassa töissä ollessani selkeästi huomataan, että ihan ei ole nyt kaikki nallekarkit tasan menneet jonkun lapsen kohdalla ja etenkin kun tiedetään että esimerkiksi alkoholia on odotusaikana nielty useita litroja.