Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vk 44 JOULUKSI KUNTOON!!

01.11.2005 |

Hei!

Minä olen säilyttänyt punnitsemispäivän maanantaina, joten aloittelen uutta pinoa. Tulkaa raportoimaan sit perjantaina!! Mulla taas tehoaa niin päin, et viikonlopun herkuttelua hillitsee se, et se näkyy maanantaina painossa.

Viime viikolla raportoi 5! Onko meidän joukko typistynyt näin pieneksi! Nyt tsempataan, joulukamat on jo kaupoissa --> joulu on lähellä!! Mut vielä kerkiää laitua useamman kilon.

Mulla oli hyvä viikko -1,1kg. Olen huomannut, et mulla pysyy paino samana viikon tai kaksi ja sit tulee notkahdus alaspäin! Minä olen kans jättänyt perunan, pastan ja riisin pois, syön lihan salaatin ja vihannesten kanssa. Tummaa leipää menee paljon ja päällä kalkkunasiivuja. Pepsimaxia ja mandariineja makean himoon. On tehonnut kivasti! KERTOKAAHAN OMIA VINKKEJÄNNE!

Tsemppiä kaikille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavoite on nyt saavutettu, vaaka näyttää 65,9 kiloa. Nyt kun vielä kestäis noissa lukemissa. Mun osalta tämä pino jäänee, palailen jos nyt näyttää pahasti takapakkia tulevan..Tsemppiä teille kaikille muille, kyllä ne kilot siitä karisee :)!!

Vierailija
2/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas

Mulla punnituspäivä on oikeastaan nykyään ihan sama. Paino pysyy samana koko viikon suurinpiirtein. Paino putosi viime viikolla 200 g. Mulla kyllä myös tuo perunan, riisi, pastan yms pois jättäminen on tehonnut. Olo on tosi hyvä ja huomaa kadonneet sentit myös vaatteissa.

Helpolla saa painoa pudotettu ku jättää kaiken valkoisen pois. Lihaa saa syödä ja vihanneksia ihan kohtuudella. Ainakaan ei jää nälkä. Tämä on oikeastaan niin helppoa että ei tunnu että on millään laihiksella :)

Jes meidän pino vaan kutistuu mutta mä ainakin roikun jouluun saakka mukana kun kerran oon tavoitteni asettanut. Nyt siis paino 62 ja tavoite 2 kg:n päässä. Saapa nähdä onko ensi viikolla 1 :llä alkava luku..

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis alunperin tarkoitus oli päästä jouluksi kuntoon, mutta lipsuin pahasti, ja aloitin 4 vkoa sitten alusta.... Nyt ajattelen, että vaikka kilo kuukaudessa, niin hyvä. Olisi vaikka ensi kesänä sitten kunnossa. Lähtöpaino oli 77,1, nyt 73,5 ja tavoite jossain siellä 62-66, 68 on nyt alkutavoite (pituus 168 cm).

Mulla on vähän huono tapa syödä viikolla TOSI vähän ja viikonloppuna ihan liikaa :( Pitäisi päästä siihen säännölliseen rytmiin, mutta se on vaan NIIN vaikeaa.

Vierailija
4/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-200g pudotusta, paino nyt 64,3kg. Ihan tyytyväinen olen...tämän viikon on kärsitty täällä menkoista ja nykyään niitten aikana turvottaa kamalasti. Tuosta turvotuksesta olen kärsinyt nyt parisen vuotta, liekö ikä(34v) tekee sen!

Tavoitteeseen nyt 4,3kg pudotettaavaa ja joulun aika lähestyy. Voi olla että itsekuri pettää lopullisesti. Katsellaan taas ensi viikolla kuinka on käynyt =)

Vierailija
5/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis digitaalivaa' asta ilmeisesti patterit loppuneet kun ihan pimeänä on koko laite. Harmi!!!

Mutta ihan hyvin on kuitenkin tämä viikko mennyt. Syömiset on pysyneet suht kurissa ja päivittäin olen käynyt reippaalla kävelylenkillä. Olisi tosiaan kiva tietää mikä se paino tällä hetkellä on, tuskin ainakaan plussaa on tullut kun olo on ihan hyvä. :)

Palailen asiaan kun saadaan uudet patterit vaakaan!

Kevyttä viikonloppua kaikille! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä