Voiko synnytyksen jälkeen tosiaan
saada helpommin orgasmin?? Toinen ketju täällä keskustelee aiheesta..
Kommentit (6)
mulle ei tule vielä seksijutut mieleenkään, synnytyksestä 2 kuukautta. onkohan normaalia?
kerran tai kaks olen sormettanut ja normaalilta tuntui mutta ei tee yhtään mieli. tein nekin vain kokeilumielessä että tuntuuko enää miltään. miestä en ole sinne päästänyt eikä ole kyllä pyrkinytkään.
Ja on muuten normaalia ettei synnytyksen jälkeen tee heti mieli. Me ei sekstailtu synnytyksen jälkeen 4kk:een. Mutta nykyään! WAU! Se on ihan taivaallista!!
Kyl itellä ainaki oon huomannu sen, että saatan saada joskus vähän liiankin nopeasti orgasmin.. Synnytyksen jälkeen eka seksikerta oli n.8kk päästä, nyt menny 13kk.
Voi käydä niinkin että seksistä tulee vaikka kivuliaampaa tai muuten vähemmän tyydyttävää, mutta voi käydä noinkin.
Ekan synnytyksen jälkeen minulla -> ei muutosta. Toisen synnytyksen jälkeen -> selvästi herkistynyt, yhdyntä tuntuu paljon paremmalta kuin ennen. En ole saanut yhdynnässä orgasmia ikinä, mutta nyt tuntuu siltä että se on vain ajan kysymys (vauva on viisikuinen) että 'opin' senkin.
Seksi on parempaa kuin ennen. Orgasmia en silti saa sen helpommin kuin aiemminkaan.
Missä on tuo toinen ketju, johon ap viittaa?
kyllä. jotenki paikat herkistyy... ainakin niillä jotka tuntee paikkansa.