Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnytyksen jälkeen tosiaan

Vierailija
24.07.2011 |

saada helpommin orgasmin?? Toinen ketju täällä keskustelee aiheesta..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. jotenki paikat herkistyy... ainakin niillä jotka tuntee paikkansa.

Vierailija
2/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tule vielä seksijutut mieleenkään, synnytyksestä 2 kuukautta. onkohan normaalia?

kerran tai kaks olen sormettanut ja normaalilta tuntui mutta ei tee yhtään mieli. tein nekin vain kokeilumielessä että tuntuuko enää miltään. miestä en ole sinne päästänyt eikä ole kyllä pyrkinytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten normaalia ettei synnytyksen jälkeen tee heti mieli. Me ei sekstailtu synnytyksen jälkeen 4kk:een. Mutta nykyään! WAU! Se on ihan taivaallista!!

Vierailija
4/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl itellä ainaki oon huomannu sen, että saatan saada joskus vähän liiankin nopeasti orgasmin.. Synnytyksen jälkeen eka seksikerta oli n.8kk päästä, nyt menny 13kk.

Vierailija
5/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niinkin että seksistä tulee vaikka kivuliaampaa tai muuten vähemmän tyydyttävää, mutta voi käydä noinkin.

Ekan synnytyksen jälkeen minulla -> ei muutosta. Toisen synnytyksen jälkeen -> selvästi herkistynyt, yhdyntä tuntuu paljon paremmalta kuin ennen. En ole saanut yhdynnässä orgasmia ikinä, mutta nyt tuntuu siltä että se on vain ajan kysymys (vauva on viisikuinen) että 'opin' senkin.

Vierailija
6/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parempaa kuin ennen. Orgasmia en silti saa sen helpommin kuin aiemminkaan.

Missä on tuo toinen ketju, johon ap viittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi