Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en osaa miehen mielestä tehdä mitään enkä ikinä auta häntä

Vierailija
24.07.2011 |

Ollaan seurusteltu pari vuotta. Vietetään aikaa lähinnä hänen asunollaan, joten siellä myös esim. syödään ja oleskellessahan paikat myös likaantuu. Mies hoitaa pääasiassa ruuanlaiton, joskus olen tehnyt ruokaa, esim. makaronilaatikkoa, jota mies söi kulmat kurtussa ½ lautasellsen. Vaikka normaalisti syö kaikkea ruokaa hyvällä ruokahalulla. Ts. mun tekemät pöperöt ei kelpaa?

Mies oli yli puoli vuotta työttömänä, eli oleskeli vaan kotona, minä kävin töissä. Lähes kaiken vapaa-ajan vietin miehen kotona. Nyt mies on alkanut huomauttamaan siitä kun en tee mitään, en siivoa hänen asunnossaan, en tiskaa (tiskaan silloin kun minulla vapaapäivä), mun tavaroita löytyy joka tasosta. Mies sanoi että häntä oikeasti ärsyttää suunnattomasti mun saamattomuus. Mies viim. kuukauden ollut työharjoittelussa, joten olen pyrkinyt tiskaamaan astioita useammin ja kun olen mennyt kotiini pesemään pyykkiä olen kysynyt onko hänellä pestävää pyykkiä. Yleensä on.

Tänään syttyi hirveä riita siitä kun hän oli treenatessa rasittanut selkänsä sen verran pahasti että koski kovasti. Oltiin ruokakaupassa ja minulla hirveä vessahätä, joten heti kun auto pyshätyi nousin ylös mutta mies jäi vielä venkslaamaan auton kanssa että saa sen suoraksi parkkiruutuun. Juoksin sisälle vessaan. Mies tulee vihaisesti sisälle kun olin jättänyt yhden (1!!!!) ruokakassin hänen kannettavaksi kun hänen selkänsä on kipeä.

Jos minulla on ollut 12 tunnin työpäivä (josta 11 h 45 min jaloilla) takana ja satun mainitsemaan et kauhee ku jalat on NIIIN MUUSSIA, valitan miehen mielestä turhasta. Jotenkin hänen vaivansa on aina paljon vakavampia ja häntä pitäisi passata.

Hän ei ikinä muistä sitä kuinka minä olen häntä auttanut. Hän oli 2 kk reissulla, hoidin hänen raha-asiansa, maksoin osan hänen laskuistaan omilla rahoillani (niitä rahoja ei ole vieläkään maksanut takaisin, koska ei ole vielä löytänyt töitä), hän ei ikinä muista sitä kuinka minä täytän hänen puolestaan jokaikisen työkkärin / Kelan / sosiaalitoimiston paperilappusen kun hän ei jaksa niihin perehtyä. Puhumattakaan kuinka autan ja neuvon hänen kavereitaan, koska työni puolesta tiedän ja osaan monista eri Kelan kiemuroista.

Ymmärrän kyllä että vituttaa kun mun sukkia ja farkkuja on eteisen lattialla, mutta en viitsi niitä kaappiin / pöydällekään laittaa, likaisia vaatteita?

Oonks mä ihan tosi saamaton laiskimus ja mies oikeassa, vai onko mies ihan dorka? MYÖNNÄN olevani melko sotkuinen luonne ja mies on sen aina tiennyt, nyt hänellä on vaan keittänyt yli. Tein ihan mitä tahansa (esim tiskaan tiskit, mutta jätän kattilan tiskaamatta, siitä tulee sanomista) niin aina jostain pitää huomauttaa.

Perkele! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan miestä passaisi, selvä omaan napaan tuijottava sika.

Vierailija
2/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat saamattomalle ja laiskalle ihmiselle. Vähän sinä olet tehnyt. Kyllä minä olisin selkäkipuista miestäni auttanut ja kieltänyt kantamasta ostoskassia. Sinun vaatteet ja tavarat varmasti ärsyttävät toisen LATTIALLA ja jokaisella tasolla. Mielestäni tiskaus jne. ovat hommia, jotka voi tehdä automaattisesti laskematta, onko töissä vai ei.

Ja tuli tunne, että laiska se töitään luettelee. Noista tekemistäsi hommista ei kertynyt paljon mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ukko kuulostaa vähän siltä, että överiksi vetää.

Toisaalta, ymmärrän täysin, jos jotakuta sieppaa, kun toinen säilyttää vaatteita jumalauta _lattialla_. Itse joudun myös katselemaan tuota ja vaikka olen asiasta 80 kertaa huomauttanut, niin mikään ei vain muutu. Pyörivät jaloissa, keräävät pölyä eikä imuroimaan pääse - vituttaahan se. Kiinnostaisi ihan nähdä, miltä sellaisen ihmisen ajatuksenjuoksu näyttää, joka otettuaan farkut jalasta viskaa ne olkansa yli "whatever"-asenteella johonkin vain. Raivostuttavaa laiskuutta ja välinpitämättömyyttä. Pyykkikoriin tai sitten siististi vaikka tuolin selkänojalle.

Vierailija
4/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää sinua äitinään! Onko hänen äiti passannut hänet ihan pilalle tai sitten äijä on muuten vain vinksahtanut? Miten edes jaksat tuollaista vikisevää miehen irvikuvaa?

Vierailija
5/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää sinua äitinään! Onko hänen äiti passannut hänet ihan pilalle tai sitten äijä on muuten vain vinksahtanut? Miten edes jaksat tuollaista vikisevää miehen irvikuvaa?

Jos sinä haluat pojan itsellesi, niin sittenhän asiat on hyvin. Jos haluat miehen, kannattaa suhteen jatkoa harkita. Kuvittele tuolle jatkoa kahdenkymmenen vuoden ajan - miltä tuntuu?

Vierailija
6/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sitten omassa asunnossaan tekee?

Ei käy töissä, sinä maksat omilla rahoillasi hänen laskujaan, laitat hänelle ruokaa, tiskaat...

Mutta sinä tietenkin niin kovasti rakastat häntä, et voi kuvitellakaan eläväsi kenenkään muun kanssa ja kyllä se mies on muuten niin ihana, vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi