Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi aikuisena mennä terapiaan ja maksaa itseni "korjaamisesta"?

Vierailija
23.07.2011 |

Jos aikuisuuden mt-ongelmat johtuvat lapsuudestani ja vanhemmistani?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että lakkaisit syyttämästä muita. Aikuinen on vastuussa omasta itsestään. Voin sanoa, että kyllä kannattaa.

Vierailija
2/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä että saan rypeä lapsuuden aiheuttamissa traumoissa ja omia töppäilyjään voi aina puolustelle kurjalla lapsuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mt-ongelmat aiheuta kärsimystä sinulle? Sitä varten siellä terapiassa kai käydään eikä niiden takia, jotka ongelmat ovat aiheuttaneet.

Vierailija
4/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aggressiivisuuteni rajatilapersoonallisuuden piikkiin.

Jos paranisin, en voisi enää ketään haukkua, hakata tai saada raivareita, kun ns. normaalit eivät niin tee.

Vierailija
5/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluuhan aika mukavasti vanhoja muistellessakin. Ja se on ihan ilmaista.

Vierailija
6/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistettua sillä ettei halua parantua. Mikäs tässä vanhoja muistellessa ja aggressioita kerätessä.

Vierailija
7/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että lakkaisit syyttämästä muita. Aikuinen on vastuussa omasta itsestään. Voin sanoa, että kyllä kannattaa.

Vierailija
8/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemasi asiat vaikuttavat lastesi elämään. jos olet itse rikkonainen, etä voi antaa parasta mahdollista lapsillesi. Menet terapiaan, jotta voit suodattaa paremmiin niitä asioita, jotka lapsesi imevät sinusta. Menet terapiaan, jotta lapstesi ei tarvitse sitten aikanaan miettiä, että miksi heidän pitäisi kustantaa terpaia, vaikka heidän ongelmansa johtuu suureksi osaksi heidän kasvatuksestaan.

Vanhempasi ovat olleet jotakin, heidän vanhempansa vuorostaan jotakin. Jos ei osaa kasvattaa oikein, on ilmeisesti itse jäänyt vaille kunon lapsuutta. Riko sinä sukupolvien ketju.

Vierailija
9/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu ihan itse kokoamaan itsensä. Sitä ei voi tehdä kukaan muu.

Vierailija
10/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotettava. Nyt olen vuoden verran pistänyt ranttaliksi ja voin kertoa että paljon hauskempaa on ollut.

En enää koskaan noudata kenenkään muun kuin itse laatimiani sääntöjä.

Vierailija
11/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S Haluatko ap olla onnellinen? Elämä on epäreilua, mutta epäreiluin olet itsellesi, jos halua tuoda itsellesi onnellista elämää?

Vierailija
12/21 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on toimeentulo turvattu vuodeksi, lapset mutta silti vapaata mennä ja tulla kuten itse haluan, vapaus tehdä jotain tai olla tekemättä, ei tarvitse miellyttää ketään, ei antaa kellekään pillua, ei tarvitse toteuttaa muiden haaveita kuin omiani.

Seuraavat 12 kuukautta teen vain sitä mitä itse haluan. Toki joku velvoite on käydä mtt.ssä valehtelemassa kerran tai kaksi kuukaudessa.

Vierailija
13/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan?

Vierailija
14/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmista ja lapsuuden taakasta.

Jos jatkat vanhempiesi syyttelyä elät menneisyydessä ja olet lapsen asemassa, et aikuinen.

Vierailija
15/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä että voin laittaa kaikki tekemiseni ja aggressiivisuuteni rajatilapersoonallisuuden piikkiin. Jos paranisin, en voisi enää ketään haukkua, hakata tai saada raivareita, kun ns. normaalit eivät niin tee.

Huomasin sen kyllä toisesta avauksestasi. Älä pian ihmettele, jos miehesi löytää tasapainoisen naisen itselleen ja lapsesikin ansaitsevat parempaa.

Miten ihmeessä voit ajatella noin? Olen rajatila, minun kuuluu olla tällainen???

Koet olevasi oikeutettu loukkaamaan muita, etkä edes yritä muuta??

Vierailija
16/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lapsi ja vältellä vastuita ja velvoitteita. Katotaan sit 7-kymppisenä että joko viitsis olla taas aikuinen.

Nyt olen itsekäs uhmaikäinen kakara tai haistatteleva murkku.

Vierailija
17/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan lapsiani, niin mulla olis entistä enemmän vapaa-aikaa.

Vierailija
18/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö se kosto kulje useammassa sukupolvessa? Mut nyt mua ei enää kiinnosta jutelle teidän kanssanne.

Vierailija
19/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö se kosto kulje useammassa sukupolvessa? Mut nyt mua ei enää kiinnosta jutelle teidän kanssanne.

Etkö usko, että voisit parantua?

Avaa ap. TV7 ja katso ohjelmia tai kuuntele Radio Deitä!

Sinä paranet!

Vierailija
20/21 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että en viitsi edes parantua koska apua ei saa vaan vitutusta vaan ja sellaista apua mitä et pyytänyt. Ajattelin että jos muuttaisi vanhempien nurkkiin riesaksi ja sukulaisten kauhistukseksi ja sitten kun heistä aika jättää niin menisi laitokseen ja saisi mammat pyyhkiä persettä koko loppuelämän. Siisrtäisi tavallaan ongelmat sukulaisille ja muille. Niin ja lapsilla säilyy "selväjärkinen" isä joten osa lapsistakin pelastuu ja lisäksi osa saa sitten myös koko elämänsä hoitoa järkyttävästä lapsuudestaan. Sukulaiset saa hävetä silmät päästään ja pelätä että omiin muksuihin tarttuu.=) Niin ja tarttuuhan se sitten joihinkin kuitenkin. Voi elämä. Niin ja itsaria en tee koska sotii ajatuksiani vastaan. Mielummin ottaisin sitten pari tyyppiä mukaan. En kuitenkaan lapsia vaan joitain "täysipäisiä" aikuisia.