Tyhmää vanhemmilta, kun esimurkku tyttö kulkee paljastavissa vaatteissa?
Usein näkee näitä 10-11-vuotiaita tyttöjä, varsinkin kesällä, joilla ei ole toppia/aluspaitaa vaalean teepaidan alla. Kehittymistä jos jo on, niin aika rujolta se mielestäni näyttää. Maailmassa on niin paljon ällöttäviä ukkoja, jotka jo kyttää tuon ikäisiä. Äidit voisivat siis huolehtia tytöistään.
Kommentit (11)
tytöllä joko toppi/rintsikat rintojen koon mukaan siel t-paidan alla. Tosiaan kaikenmoista kyttääjää on liikkeel vaik ei oiskaan varsinainen pedo...!
tarvitse olla 10- ja 11-vuotiailla toppia tai rintsikoita, jos ei ole oikeasti rintoja. Onko tää taas se tyyppi, joka kirjoitteli ainakin pari avausta ilman alushousuja liikkuvista lapsista? Sairas yksilö, sanon minä.
tytöllä joko toppi/rintsikat rintojen koon mukaan siel t-paidan alla. Tosiaan kaikenmoista kyttääjää on liikkeel vaik ei oiskaan varsinainen pedo...!
esimurrosikäisistä tytöistä ja kyttää heidän vartalojaan, on varsinainen pedo. Terve aikuinen ei katsele seksuaalisessa mielessä lapsia.
Monet äidit voisivat arvostaa tyttäriään vähän enemmän ja opastaa heitä pukemisessa - tosin jos ei äiti osaa, mistä sitä tytärtäkään neuvomaan...:-P
Enkä todellakaan tarkoita ettei saisi olla nirunarutoppeja jne, sen kun vaan, kunhan siellä alla on rintsikkatopit tai rintsikat.
ap, nro 3 ja nro 7 ovat sama henkilö. Ja tätä henkilöä tuntuu kiinnostavan kovasti lasten tirkisteleminen.
Tää aloittaja (joka myös tod.näk. on kirjoittanut muitakin viestejä ketjuun) taitaa olla itse kiinnostunut tirkistelemään lapsia.
ap, nro 3 ja nro 7 ovat sama henkilö. Ja tätä henkilöä tuntuu kiinnostavan kovasti lasten tirkisteleminen.
Ei kiinnosta lasten tirkisteleminen, itselläni on myös 10v tyttö. Minun kasvamistani aikoinaan on seurattu ja kommentoitu hyvinkin tarkkaan, ikävä kyllä, enkä todellakaan toivo, että nykyajan lapset kokisivat samaa kuin minä yli 30v sitten:-(
t.7
tytön bikineissä rannalla, persvako vilkkui ja biksut olivat mallia high cut...äitinä plösähtänyt, tatuoitu wt-mamma, ikää lähemmäs 40. Tyttönsä kiusasi pienempiään, äiti katseli muualle. Yök.
erilaisia rintsikkatoppeja ja ollaan puhuttu, että niitä kannattaisi käyttää. Rinnat ovat ruvenneet kasvamaan ja nännit ovat todella arat ja kipeät. Sopiva toppi auttaisi ettei paidat hankaa.. Mutta en viitsi pakottaakkaan. Välillä pitää ja välillä ei.
Napapaita on.