Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soudettiin ja huovattiin pitkään exän kanssa..nyt lopullinen ero ja tuntuu kamalalle :((

Vierailija
23.07.2011 |

Erosimme vajaa vuosi sitten minun toimestani, mies kohteli perhettään huonosti,minua etupäässä. Kuitenkin pienen tauon jälkeen aloimme taas viettä aikaa yhdessä ja viihdyimme hyvin keskenämme,en kuitenkaan ollut valmis sitoutumaan koska miehen muutoksesta en ollut varma..en tiennyt mitä halusin, välillä olin super iloinen hänen seurastaan, välillä taas en..halusin olla paljon myös yksin ja epäröin tunteitani. Nyt miehen puolelta tuli stoppi jutulle, ei jaksa enää mnun tietämättömyyttä, itse olisi halunnut naimisiin jne. Ymmärrän kyllä. Lopullinen ero tuli, koska sanoin etten pysty vielä päätöstä tekemään, en voi pakottaa itseäni...mietinkin että koska edes saisin tehtyä sitä päätöstä,ehkä tämä oli luojan tarkoitus? nyt kuitenkin harmittaa ja surettaa aika lailla..teinkö elämäni emämokan kun en valinnut miestä? vai onko näin parempi ja etsiä joku mies joka alusta asti kunnioitaa minua? (yksin haluan olla varmasti jonkin aikaa nyt)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän