Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodinomaisen pieneläinhoitolan perustaminen?

Vierailija
23.07.2011 |

Haluaisin perustaa pieneläimille tarkoitetun hoitolan kotiini. Onko tämä ihan mahdoton ajatus? Lähinnä hoitaisin vaikka ulkomaanmatkan ajan pieniä koiria, kissoja ja muita pieneläimiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

En usko että se hoitola mahdoton ajatus on. Minä asun nyt kaupungissa ja tarkoitus on nyt yrittäjäkurssin jälkeen etsiä taloa maalta jonne sellaisen pieneläinhoitolan voisi perustaa.

Kaupunkiin ei varmaankaan saa sellaista perustaa ilman lupia ja varmasti lähiasukkaat vastustavat mikäli siitä on tiedossa melua ym häiriötä.

Minä olen jo nyt hoitanut tuttavieni koiria ja yhtä kissaa heidän lomamatkojen ajan ja se on ihan kivaa jos vain saisi oikean korvauksen eikä

20 €/vko.

Siksi olen menossa ens maanantaina yrittäjäkurssille tietoa hakemaan.

Vierailija
2/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni taajama, no way. Sulla pitää olla PALJON potentiaalista asiakaskuntaa eli käytännössä iso kaupunki vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ensisijaisen tärkeää. Itse en lemmikkejäni kenelle tahansa jättäisi. Täytyy olla hyvä tietämys eri lajien käyttäytymisestä, vaatimuksista ja tautiopista jne jne

-eläintenhoitaja

Vierailija
4/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ensisijaisen tärkeää. Itse en lemmikkejäni kenelle tahansa jättäisi. Täytyy olla hyvä tietämys eri lajien käyttäytymisestä, vaatimuksista ja tautiopista jne jne

-eläintenhoitaja

viikon ajan.

Vierailija
5/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ensisijaisen tärkeää. Itse en lemmikkejäni kenelle tahansa jättäisi. Täytyy olla hyvä tietämys eri lajien käyttäytymisestä, vaatimuksista ja tautiopista jne jne -eläintenhoitaja

viikon ajan.

monesti olet työskennellyt lemmikkihoitolassa? Hieman on monipuolisemmat työtehtävät kun marsun paijaaminen. Pääasiassa juurikin tuota terveyden hoitoa ja sen ylläpitämistä, tautien ehkäisyä ja luonnollisesti oikeanlaista siivoamista. Paijailulle harvassa paikassa aikaa jää jos on asiakkaita tarpeeksi. Täytyy myös osata antaa ohjeita eläinten hoitoon liittyen ja tiedettävä kaikki ruokinnasta ym. Mutta paijaa sinä vaan niitä marsuja jo et muuta osaa :D

Vierailija
6/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ensisijaisen tärkeää. Itse en lemmikkejäni kenelle tahansa jättäisi. Täytyy olla hyvä tietämys eri lajien käyttäytymisestä, vaatimuksista ja tautiopista jne jne -eläintenhoitaja

viikon ajan.

monesti olet työskennellyt lemmikkihoitolassa? Hieman on monipuolisemmat työtehtävät kun marsun paijaaminen. Pääasiassa juurikin tuota terveyden hoitoa ja sen ylläpitämistä, tautien ehkäisyä ja luonnollisesti oikeanlaista siivoamista. Paijailulle harvassa paikassa aikaa jää jos on asiakkaita tarpeeksi. Täytyy myös osata antaa ohjeita eläinten hoitoon liittyen ja tiedettävä kaikki ruokinnasta ym. Mutta paijaa sinä vaan niitä marsuja jo et muuta osaa :D

ei niiden ylläpitoon tarvita muuta kuin tervettä järkeä ja numeroiden osaamista

Vierailija
7/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi kehuskella sillä että kuka tahansa voi hoitolaa pitää, vaikka valitettavan totta se on. Monia muitakin ammatteja pystyy harjoittamaan ilman siihen soveltuvaa koulutusta eikä se tarkoita että se olisi mitenkään hyvä asia. Saati kun on kyse eläimistä! Mutta kukin tallaa tavallaan. Luulisi olevan aika hyvä krediitti osata oikeasti jokin ala eikä vain kuvitella osaavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä