Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä tilasit lapsena?

Vierailija
23.07.2011 |

Itse luin paljon, ja tässä muutamia suosikkeja:

- Anu & Antti (sarjakuvakirja)

- Pellefantti

- Maailman vahvin Nalle

- Villivarsa

- Peukaloisen retket

- Liisa Ihmemaassa

- Aku Ankka

- Bobo (se kurkkuja syövä peikko, jolla oli Klaara-niminen ystävä. Lehdessä seikkaili myös lauma Nyppyjä eli karvaisia lumipalloja muistuttavia tyyppejä)

Osa näistä lehdistä on vieläkin tallella, ja nyt niitä ahmivat omat lapseni :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villivarsan tai Hevoshullun mutta äiti ei antanut lupaa. Josaain vaiheessa mulle tuli Koululainen lehti ja sitte murkkuiässä Demi.

Vierailija
2/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä seikkaili kanssa Kaapo Hönni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuuspankin ilmaislehteä hippoa ja vähän vanhempana koululanen, sinä & mina ja oliks sen lehden nimi me kax...?

Vierailija
4/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka, Pellefantti (paras!!!), JP, Koululainen ja myöhemmin SinäMinä ja vielä paljon myöhemmin Regina...

Naapurin lapsille tuli jotain typeriä Muumi-lehtiä, joissa jotku ihme pallerot liikkui mustavalkoisissa kuvissa. En ymmärtänyt ollenkaan niitä, eikä olisi voinut vähempää kiinnostaa! Omille lapsille olen sitten kuitenkin ymmärtänyt niitä lukea, kylläkin värillisenä... :)

Vierailija
5/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en muista tulleen, mutta KOP pankista hain aina Hakki hamsteri tms lehden.

Vierailija
6/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Aku Ankka

2) murrosiästä alkaen Vene.

3) velipojalleni tuli Soundi, jota lueskelin suunnilleen siitä asti, kun jonkinmoista itsenäistä musiikkimakua alkoi ilmetä.

Mustavalkoiset muumisarjikset taitavat mennä monilta lapsilta yli hilseen. Niissä on paljon aikuisten ihmisten asioiden kommentointia. Sittemmin tuotetut värilliset muumit taas lienevät kurjimmillaan sekä aikuisten että lapsien vähä-älyistä aliarviointia...

Vierailija
7/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä:

- Aku Ankka

- Maailman vahvin Nalle

- Lemmikki

Teininä minulle Demi ja siskolle Suosikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän