Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vauvalla on "lempipuoli" mihin kääntää päätään mielellään...

Vierailija
22.07.2011 |

niin mitä kaikkea voi tehdä että vauva ei käännä päätään aina sille puolelle?

Pitäisikö laittaa nukkumaan sille ei-lempikyljelle? Mitä muuta olette tehneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kantaa sylissä välillä toisellakin puolella. Jos haluaa nähdä ympärilleen niin kääntää pään sitten sinne mistä näkee.

Ihan hyväkin, että kääntäis päätään toiselle puolelle. Ei mene niskat jumiin.

Vierailija
2/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata muuta kuin että vaihdella molempia puolia. Luin kerran jostain, että jonkun vauvalla oli niskat jotenkin jumissa ja siksi käänsi päätä vain toiselle puolelle, lääkäri sitten "niksautti" ne kuntoon. Kääntääkö teidän vauva ollenkaan toiseen suuntaan? Oletko maininnut asiasta neuvolassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1v kääntyy mielellään vasemman kyljen kautta. Ja osaa siis jo nousta tukea vasten. En muista että olisi koskaan kääntynyt oikean kyljen kautta. Ei ole edes tullut mieleen huolestua.

Vierailija
4/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitten puolen vuoden iässä rupesi kääntymään kumpaankin suuntaan, kun ensin pari kuukautta lähinnä vain vasemmalle.

Vierailija
5/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin että aina katselle vain oikealle, aloin laittaa leluja vain vasemmalle ja tarkoituksella itse olin vauvan vasemmalla puolella ja heiluttelin leluja.

Välillä kevyesti käänsin päätä sille ei lempipuolelle. Ja nopsaan alkoi pyöritellä sitten kumpaankin suuntaan

Vierailija
6/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vaiheessa ei siis vielä käännytty vatsalleen kumpaakaan kautta.

Kun alkoi tämä kolmas kääntyä niin kääntyi sitten vasemman kautta, nyt 10kk ja kumpi vain kelpaa.

Vierailija
7/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomannut itse koko asiaa. Vauva on 6 viikkoa ja neuvolassa sanottiin että sillä on lempipuoli, pitäis yrittää että se katselee myös toiseen suuntaan, jos ei lopeta sitä 3 kuukauden ikään mennessä niin pitää mennä johonkin jumppaan.

Olin ihan ihmeissäni kun en ollut tajunnut tuota itse, no eka lapsi... Mutta en tajunnut kysyä mitä mun pitää nyt tehdä.

ap

Vierailija
8/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauva kääntää päätä myös vasemmalle mutta kyllä se tuntuu katselevan suurimman osan ajasta oikealle! Nyt vasta näen sen itsekin. Jos vaikka makaa selällään niin kääntää pään oikealle tai pitää pystyssä. En tiedä onko niskat jumissa, ei neuvolassa ainakaan sanottu .Pää kyllä liikkuu joka suuntaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi