Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vasta huomenna tai ylihuomenna palstalla herätään siihen mitä Norjassa on tapahtunut.

Vierailija
22.07.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tietää.

Vierailija
2/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse havahdun heti tapahtuneen jälkeen että Miksi ihmiset eivät heti huomaa, mitä on tapahtut eivätkä tajua, miten vakavasta asiasta on kyse. Vasta sitten seuraavana päivänä ihmiset heräävät tajuamaan. En tiedä mistä on kyse tuollaisessa ilmiössä. Haluavatko ihmiset ensin jotenkin sysätä pois tietoisuudestaan pahat asiat ja uskotella että ei tuossa niin pahasti varmaankaan käynyt...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihminen kriisin kohdatessa toimii.

Vierailija
4/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettäneet iltaa palstan ääressä. Tulin itsekin keskustelemaanvasta lauantaina päivällä.

Vierailija
5/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurataan tilannetta tilanteen ollessa päällä eikä vedetä hätiköityjä johtopäätöksiä ennen kuin pöly on laskeutunut ja on olemassa enemmän faktatietoa. Ei niistä äkkiä tehdyistä johtopäätöksistä ole mitään hyötyä kenellekään (vrt. Päivi Lipposen pizzeriareaktio).

Sitten päivää-paria myöhemmin, kun tilanne on ohi ja tiedetään asiasta vähän enemmän, voidaan surra ja käsitellä asiaa.

Vierailija
6/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa mitä Norjassa on tapahtunut. Maailma on täynnä idiootteja jotka kykenevät tekemään jotain ihan yhtä fiksua. Niitä on Suomessakin, eikä ne ole tänään yhtään vaarallisempia kuin eilen.

Laukeavat kun laukeavat, en minä voi murehtimalla tai surussa vellomalla asiaan mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
7/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama montako kuollutta ja mikä ollut motiivi jne. Ei hetkauta elämääni tippaakaan.

Vierailija
8/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ö_ö

Vierailija
9/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama montako kuollutta ja mikä ollut motiivi jne. Ei hetkauta elämääni tippaakaan.

Vierailija
10/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tiedätkö sinä jotain eri kuin minä???

Mitä?

Pitäisikö olla hysteerinen että tietää tai ymmärtää?