Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä muut raskaana olevat tekevät??!

Vierailija
20.07.2011 |

näin kesällä?? mulla loma nyt menossa ja sitten alkaa suoraan ä loma.. ja voi luoja mulla ei ole mitän tekemistä! tykkäisin hirveästi käydä keikoilla siis ihan selvin päin jne.. mutta tän vatsan kanssa enään kehtaa. rannalla olen melkein joka päivä ollut kun helteitä on ollu.. kaapit ja kaikki kotona siivottu. mut taas alkaa en jaksa istuu kökkii vaan kun ei ole mitään mihin menisi tai tekisi.. aikaisempina vuosina paljon huvipuistoja jukuparkkia ym ollaan kierretty ja kaikkea tuntuu et olen vaa tää paksu mamma kuka vaan kökkii rannalla ja kävelyllä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene keikalle jos vain tahdot. Tee kaikkea mitä ennenkin ja mihin vain pystyt. Ne viimeiset viikot tulee olemaan pitkiä kuitenkin.

Itse hoidin muuton/remontin ja pihatyöt juuri ennen synnytystä. Energiaa oli kuin pienessä pitäjässä ja sitä kulutin myös pitkillä lenkeillä koiran kanssa.

Vierailija
2/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ihmeen takia et kehtaa keikoilla käydä jos musiikista tykkäät? Sehän on ihanaa ajanvietettä. Helsingissä ainakin on kesäisin livemusiikkia puistoissa varmaan ihan joka vkl.

Mä kävin aika usein esikoisen raskaudessa, kun jaksoin. Nyt on voimat niin vähissä, että selviän päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä koska ajattelin että sulla olis esikoinen tulossa ja vaan häpeät mennä kuunteleen musiikkia mutta ehkä jukuparkit on niin monen vuoden juttu että kaipaat siihen paussia? Onko pakko sitten mentävä? Menet kuunteleen jotain keikkaa ja muu perhe lähtee vesipuistoon. Anna aikaa itsellesi, taidat kaivata sitä?

Minulla on 4 lasta ja raskausaikana, varsinkin ihan lopussa on ollut mukava keräytyä itseensä ja helliä itseään asioilla joissa ei lapsia näy eikä kuulu. Tavallaan olet kahden vaan vauvan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän