Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä kyllä tullaan haukkumaan provoksi, mutta silti pitää purkaa sydäntä.

Vierailija
20.07.2011 |

Kaverini on suuttunut minulla. Hän tarjosi 70 euroa ruokarahaa, jotta voin hoitaa hänen lastaan (kouluikäinen) viikon ajan. Menivät miehensä kanssa matkalle.

Vaati sitten osaa rahasta takaisin, koska ruoka on ollut halvempaa kuin hän kuvitteli koska olen ostanut leivät leipomosta päivän vanhoina (esim reikäleipiä 3 eurolla), perunat omasta maasta, kalat mies kalastanut, mustikat poimittu metsastä ja maito ostettu Lidlistä jne. lapsi on ollut mukana noilla kauppareissuilla, joten sai mm. oppia, että mistä täällä saa paikkakunnan edullisimmat leivät.

Rahat maksoin äsken hänen tililleen. Kaverini ei vain ottanut huomioon, että olemme vieneet hänen lapsensa huvipuistoon, pariin museoon, ja maauimalaan myös noilla rahoilla yhteensä näihin huvituksiin meni 45 euroa.

Mitä tekisit sijassani?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta, kun ettet enää hoida sitä lasta. Tätä on kyllä todella vaikea uskoa. Mutta onhan meitä moneen junaan.

Vierailija
2/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin kuin en olisikaan ja antaisin asian olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen olet, pystyisinpä minäkin tollaseen!

Vierailija
4/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että teitte kaikkea kivaa lapsen kanssa ja siihen meni rahaa..

Te hoiditte heidän lastaan viikon ajan ja nyt hän kehtaa olla tuollainen.

IHME TYYPPI. en olisi tuollaisen kaveri enää.

IHAN OIKEASTI..kuinka olet noin kiltti..?

Vierailija
5/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi enää tekemisissä tuollaisen"kaverin" kanssa. Hoidat viikon hänen lasta ja ruokit + muuta ja hän kehtaa pyytää rahoja takaisin. Hänen olisi päinvastoin pitänyt maksaa lisää kustannuksista.

Vierailija
6/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat ihmisten kohdella itseäsi noin? Tuo on mielestäni suorastaan röyhkeää.

Vierailija
7/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ikinä pyytää kaveriani hoitamaan viikon ajan lastani ilmaiseksi. Maksaisin ainakin pari sataa + kaikki menot. Voit muuten vaikka linkittää sille sun kaverillesi nämä vastaukset.

Vierailija
8/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri tiesi mitä te olette syöneet??

Vierailija
9/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kaveri sulla.

Vierailija
10/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitat, kun kerran jo rahat maksoit takaisin? Ihme lapatossu olet ap.

Olisit sanonut sille kaverillesi nuo faktat ENNEN kuin maksat rahat takaisin, ja kysynyt, että ihanko tosiaan haluaa rahat takaisin? Ja jos olisi halunnut, et olisi antanut, vaan toivottanut hyvää loppuelämää ja että saa jatkossa hoitaa pentunsa itse.

Vierailija
11/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että hän olisi pyytämässä lisää rahaa jos hoitaisi jonkun toisen lapsia..

Anna olla, äläkä ainakaan enää suostu ilmaseksi lapsenvahdiksi.

Vierailija
12/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin sanomaan asiat, esim. kertomaan Lintsin reissusta ja museosta ja maauimaloista. Ehkä myös yrittäisin jatkossa hankkiutua vain fiksujen ihmisten seuraan, kaverisi vaikuttaa pöhköltä.

Ja ennen kaikkea, yrittäisin keksiä parempia provoja. Tää oli aika tylsä, ei tähän varmaan mitään herkullisia käänteitäkään voi enää keksiä?

Vierailija
13/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jos rupeaa tuollaisesta nipottamaan, niin olkoon. Mutta aika ilkeä taisin olla: maksoin kaverin miehen tilille ja viestiksi laitoin "Ruokarahan palautus. Lapsen ruoka, hoito ja huvitukset viikon ajalta 0 euroa."

Olinko liian ilkeä? Tiedän, että kaverin mies inhoaa (kaverini) pihiyttä ja toisaalta tiedän, että hän lukee jokaisen tilitapahtuman.

Vierailija
14/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on totta, mitä on kyllä hyvin vaikea uskoa, niin ap on idiootti!

Vierailija
15/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi oli hyvin sanottu..

Toivottavasti viesti menee perille..

Uskomatonta..

Vierailija
16/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla kaverillesi kuumat paikat!

Ajattelin, että jos rupeaa tuollaisesta nipottamaan, niin olkoon. Mutta aika ilkeä taisin olla: maksoin kaverin miehen tilille ja viestiksi laitoin "Ruokarahan palautus. Lapsen ruoka, hoito ja huvitukset viikon ajalta 0 euroa."

Olinko liian ilkeä? Tiedän, että kaverin mies inhoaa (kaverini) pihiyttä ja toisaalta tiedän, että hän lukee jokaisen tilitapahtuman.

Vierailija
17/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelin, että jos rupeaa tuollaisesta nipottamaan, niin olkoon. Mutta aika ilkeä taisin olla: maksoin kaverin miehen tilille ja viestiksi laitoin "Ruokarahan palautus. Lapsen ruoka, hoito ja huvitukset viikon ajalta 0 euroa." Olinko liian ilkeä? Tiedän, että kaverin mies inhoaa (kaverini) pihiyttä ja toisaalta tiedän, että hän lukee jokaisen tilitapahtuman."

Olisit maksanut kaverisi tilille ja laittanut saman viestin. Miksi mies piti sotkea asiaan? Mun ärsyttää tolkuttomasti, kun anoppi laittaa tekstiviestejä mulle ja mun äiti mun miehelle. Jotain käytöstapoja pitää olla. Ulkopuolisia ei pidä sotkea asioihin.

Vierailija
18/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaati sitten osaa rahasta takaisin, koska ruoka on ollut halvempaa kuin hän kuvitteli koska olen ostanut leivät leipomosta päivän vanhoina (esim reikäleipiä 3 eurolla), perunat omasta maasta, kalat mies kalastanut, mustikat poimittu metsastä ja maito ostettu Lidlistä jne. lapsi on ollut mukana noilla kauppareissuilla, joten sai mm. oppia, että mistä täällä saa paikkakunnan edullisimmat leivät.

Eli lapsi on kertonut äidilleen halvat leipäpaikat, miehen kalastukset, mustikanpoiminnat..., mutta jättänyt kertomatta huvipuiston, uimalan ym. Kuinka tyhmänä täällä porukkaa pidetään?

Vierailija
19/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain piruuttani. Hyvä ap!

tämä on totta, mitä on kyllä hyvin vaikea uskoa, niin ap on idiootti!

Vierailija
20/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuhan miehenkin tietää, ettei vaimonsa ole halunnut lapsestaan maksaa...

"Ajattelin, että jos rupeaa tuollaisesta nipottamaan, niin olkoon. Mutta aika ilkeä taisin olla: maksoin kaverin miehen tilille ja viestiksi laitoin "Ruokarahan palautus. Lapsen ruoka, hoito ja huvitukset viikon ajalta 0 euroa." Olinko liian ilkeä? Tiedän, että kaverin mies inhoaa (kaverini) pihiyttä ja toisaalta tiedän, että hän lukee jokaisen tilitapahtuman."

Olisit maksanut kaverisi tilille ja laittanut saman viestin. Miksi mies piti sotkea asiaan? Mun ärsyttää tolkuttomasti, kun anoppi laittaa tekstiviestejä mulle ja mun äiti mun miehelle. Jotain käytöstapoja pitää olla. Ulkopuolisia ei pidä sotkea asioihin.