Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telkusta sarja lapsettomuudesta?

01.11.2005 |

Jostain luin että Yleltä tulee marraskuusta lähtien joku sarja lapsettomuudesta/lapsettomuuden hoidoista (jos oikein muistan). En muista oliko se fakta tai fiktio - sarja mutta kuitenkin kiinnostaisi katsoa ainakin ensimmäinen jakso.

En nyt sitä Ylen ohjelmatiedoista löytänyt vaikka katsoin pari viikkoa eteenpäin (ja sen piti alkaa marraskuun alussa), joten jos joku muistaa kuulleensa asiasta niin kertoisitko tänne että koska se alkaa! Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kuusiosainen dokumentti tulee Yle Teemalta 8.11. alkaen.

http://www.yle.fi/teema/tiede/laaketiede_kausitiedot_syksy05.shtml sivun lopussa lisätietoja.

Vierailija
2/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinkin näköjään netistä ihan väärästä paikasta enkä siksi löytänyt. No, aihe varmaan kiinnostaa monia täällä joten tässä tuli samalla infoa muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuusiosainen Toiveena lapsi -sarja(saks. Wunchkinder, engl. Dream Children) alkaen tiistaina 8.11. klo 20.30.

Kuusi pariskuntaa käy läpi lapsettomuushoitoja. Heitä seurataan kuuden osan ajan. Lapsettomuus on melko yleinen ongelma länsimaissa, tosin hoidot ovat kehittyneet viime vuosina. Minkälaisia tunnelmia, toiveita ja kokemuksia pareilla hoidoista on, toive on yhteinen: oma lapsi. Ketkä pareista saavat apua lapsettomuushoidoista?

Jaksot esitetään:

8.11. osa 1

15.11. osa 2

22.11. osa 3

6.12. osa 4

13.12. osa 5

20.12. osa 6"

Vierailija
4/17 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei telkkariohjelma tiedoista löydy kyseistä ohjelmaa? En haluaisi jättää katsomatta sarjaa.....

Vierailija
5/17 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijotettua digiboxiin niin pääsee seuraamaan sarjaa, kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta (ja omakohtaiselta =)

Vierailija
6/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ohjelma noilta sivuilta löytyy, mutta ei lehtien telkkariohjelmalistasta tai esim elisan tv sivuilta. Harmittaa todella jos jää väliin.....

Vierailija
7/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä löysin tuon elisan ohjelmatiedoista (jos tämä on sama sivusto mitä tarkoitat?): http://ohjelmat.info/tv/ohjelmat.tv?t=&s=&pvm=20051108&sivu=4

Kyse on siis Yle Teema -nimisestä kanavasta, joka näkyy vain digiboxin kautta.

Vierailija
8/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Violet. Menihn se mullekin jakeluun vaikka piti rautalangasta vääntää.

Valitettavasti meillä ei ole digiboxia, joten jääpi ohjelma katsomatta. Miksi ihmeessä sitä ei voi lähettää " tavallisilta" kanavilta........just taas meiän tuuria......harmi.

Vierailija
9/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku nauhoittais sen ja sitten voisi esim postimkasuja vastaan lainat sitä olisin heti halukas lainamaan minulle voi laittaa meiliä osoitteeseen milli12@suomi24.fi

kiitollisena olisin

:) milli

Vierailija
10/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kanavalla (yle teema) tulee tänään klo 21 tietodokumentti

Kesken syntynyt osa 1/2 Seuraava osa ilmeisesti ensi maanantaina!

Vierailija
11/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika koskettava oli. Tippa linssissä jännitin, selviävätkö keskoset. Voi että. Ei aina riitä, että taistelee itse tämän lapsettomuuden kanssa, vaan voi vielä vauvan saatuaan joutua vielä taistelemaan pikkuisen hengestä :' -(

Lohdullista oli onnellinen loppu.

Vierailija
12/17 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muistaa katsoa

Vierailija
13/17 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaisen kakkosen Lapsentekoilta. Näkyy myös digiboksittomille.

Vierailija
14/17 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, katsoitteko kyseisen ohjelman yle-teemalta? Mua jäi mietityttämään sen yhden parin ongelma, jossa naisen elimistö hylki niitä miehen siittiöitä. Ollaan myös selittämättömiä ja mietin, että tepsiikö siihen mikään hoitokeino? Mikäli siis sellainen vaiva paljastuisi. No mielenkiinnolla odotan seuraavia jaksoja.

Vierailija
15/17 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutan muitakin huomisesta :)

Mä olen myös miettinyt tuota hylkimistä, vanhemmillani on allergia todettu. Äitini allerginen isäni simpoille. Olen tuon kertonut hoidoissakin ja ei kuulema ole periytyvää. Se, miten he ovat sitten minut saaneet.. en ole kysynyt. Mutta ihan olen heidän näköisensä :o)

Vierailija
16/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kanava Yle Teemalle

Vierailija
17/17 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa katsottua äsken ohjelma, fiilikset hoitojen aikana tuntuivat niin tutuilta. Oli kiva, että sillä yhdellä naisella koeputkihedelmöitys tuotti raskauden. Että jotain positiivistakin..