Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita kaivataan! Haluaisin laittaa seinälle kuvia mutta niitä on monta...

Vierailija
20.07.2011 |

Minulla on monta lasta ja haluaisin tehdä kivan kuvalajitelman lapsistani yhdelle seinälle.

Katselin tuossa kuvia ja niitä olisi ainakin 45 tai enemmänkin. Ajattelin ensin tulostaa kuvat ja ostaa niihin raamit, esim. 10 cm kokoiset kuvat ja laittaa sitten nätissä rykelmässä seinälle. Mutta jos yksi raami maksaa 2-3 euroa niin tuosta tulee aika kallis projekti. Ja tarkoitus on laittaa myöhemmin lisää kuvia.

Onko jollain ideaa miten kannattaisi tehdä tuo kuvaseinä? Jos en muuta keksi niin hankin ne raamit, vaikka tuleekin hintaa.

Ideoita? Onko joku tehnyt vastaavaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut aina kaupasta kivan kehyksen, kun olen nähnyt. siis kaikki erilaisia ja eri kokoisia.. niihin olen sitten laittanut tärkeitä kuvia elämäni varrelta. ostin tauluhyllyn vai mikä se on, sellainen kapea, ja laitoin kehykset siihen. on kivan näköinen, kun erilaisia kehyksiä mutta kaikki kuitenkin samaa tyyliä :) kehysten ei tarvitse olla nätisti vierekkäin, vaan isommat voivat olla vähän takana tai limittäin.. tämä ei nyt ihan vastannut sun kysymykseen mutta kivalta näyttää ainakin!

Vierailija
2/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pikkuraameja tekee seinän aika suttuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löytyy niitä halvallakin, jos viitsii etsiä. Tai sitten vain ostelet pikku hiljaa, niin ei tule isoa laskua kerralla. Se nyt vain on niin, että asiat maksavat. :)

Vierailija
4/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ehdotuksia!

Onko suttuisen näköistä jos ostaa samankokoisia kehyksiä ja laittaa ne näin kiinni toisiinsa, osa pystyyn ja osa makaamaan?

http://www.surpriseme.fi/WebRoot/OVK/Shops/04082009-151028/4A8E/3AE0/7D…

Vierailija
7/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suttuisen näköistä jos ostaa samankokoisia kehyksiä ja laittaa ne näin kiinni toisiinsa, osa pystyyn ja osa makaamaan?

Mun silmää kyllä miellytti tuo ratkaisu, jos siis kaikki kehykset ovat samanlaisia ja kuvissa sama idea (lapset).

Voisi myös harkita laittaa niin suuren määrän kuvia muutamaan eri ryhmään, vaikka lapsen kuvaushetken iän mukaan. Kunhan hommassa on joku idea: kaikki samantyyppisiä kehyksiä, tai täysin erilaisia, seinälle kuvio kehyksistä...

Vierailija
8/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka musta ja valkoinen tai mitkä sopii sisustuksene ja kehystä niillä!

Vierailija
9/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme a1 kokoista kehystä joihin olen kerännyt kuvakollaasit. Mahtuu paljon kuvia, kun asettelee vähän lomittain ja päällekkäin.. ei olla mikään suoraviivaisten perhe jotan tämä ratkaisu toimii meidän kohdalla paljon paremmin kuin vatupassi suorassa seinälle kootutu yksittäiset kehykset. Tärkeimpiin kuviin olen laittanut kapeat paspat ympärille niin erottuvat muiden kuvien joukosta vähän selvemmin.

Vierailija
10/10 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leena suunnitteli Julille ja Sasulle 12 mm vanerilevyn."

Upeeta. Ennennäkemätöntä. Muahaha!