Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sterilisaatio sektion yhteydessä?

Vierailija
20.07.2011 |

Onko kellekään tehty sterilisaatiota sektion yhteydessä? Minkälainen toimenpide oli? Mitä kautta siihen saa luvan?

Muuta infoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio tehtiin nukutuksessa, sterilisaatio siinä samalla. Sovin sektiosta synnytyslääkärin kanssa, joka sitten haki toisen lääkärin mielipiteen asialle, päätös oli ihan yksimielinen (oli monta sterilisaatiota puoltavaa syytä mm. oma sairauteni, ja ikää mulla oli vasta 31 ja lapsi toinen).

Vierailija
2/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin neljännen sektion yheydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle varattiin ensimmäisellä neuvolakäynnillä aika synnytystapakeskusteluun, tulossa siis suunniteltu sektio ja ajattelin siellä ottaa asian puheeksi.

Vierailija
4/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin kanssa asiasta sovittiin.

Vierailija
5/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama viikko sitten siinä normaalilla käynnillä.

Synnytystapaa ei ole vielä virallisesti päätetty, mutta eiköhän tuo sektioon kallistu.

Rv on nyt 31 ja kolmas lapsi on tulossa.

Vierailija
6/6 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myooman takia alatiesynnytys tuskin mahdollinen, joten suunniteltu sektio melko varmasti edessä.

Lapsi on kolmas ja ikää tuolloin 41v, joten sterilisaatioon tuskin olisi mitään estettä.

Täytyypä kysyä neuvolasta seuraavan kerran kun menen.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi