Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta miestä otat jos vihreiden moniavioisuus ja homolait menevät läpi?

Vierailija
20.07.2011 |

Minulle riittää yksi enkä usko, että kukaan mies minua enää ottaakaan. Mies voisi ottaa varmaan mielellään pari uuttakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsis eroon tosta yhdestäkin....

Vierailija
2/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun palstalla löytyy yksikin mamma joka valittaa sitä miten vaikeaa elämä on moniavioisessa perheessä kun muut ei ymmärrä. Tähän asti se on ollut sataprosenttisesti sitä, että mies pettää, kaikki on pilalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaisi varmaan mielellään jonkun parikymppisen nuorikon tuohon iltapuhteisiin, minä sitten hoitaisin kodin. Vihreää miestä en ottaisi, en naistakaan edes kaveriksi, ovat seonneet lopullisesti.

Vierailija
4/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelunavaus, ei puolueen lakialoite. ja mitä ovat Vihreiden homolait? Missä vaiheessa nämä lait ovat eduskuntakäsittelyssä?

Se, että moniavioisuus olisi Suomessa lain mukaan sallittua tai homojen ja heterojen liitot olisivat tasavertaiset, ei muuttaisi minun eämäntapaani ollenkaan. Vaikka autolla ajo on sallittua yli 18-vuotiaille minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
5/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vihreille pyhää kun tarkoitus on kalastaa ääniä, kaikki pienetkin ryhmät on koitettava saada äänestämään heitä. Tuohan on ihan selvä kädenojennus muslimeille, ottakaa vaan niin monta vaimoa kuin haluatte, kunhan äänestätte meitä. Suomalaisista tuohon tuskin ryhtyisi yli 10 ihmistä. Vihreillä on sairas mieli ja itsekkyys, suorastaan narsisteja täynnä koko puolue.

Vierailija
6/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi kertoo enemmän sinusta kuin vihreistä puolueena :)

Ap:n kysymykseen vastaan, että en varmaankaan oikeasti ottaisi yhtään enempää. Ajatusleikkinä tosin olisi hauska jos olisi toinenkin mies, joka korvaisi nykyisen miehen "puutteet".

Vierailija
7/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan selvä kädenojennus muslimeille

Vihreällä nuorisolla ei takuulla ole tuossa kohtaa tullu muslimit edes mieleen! Kyse on yleisistä oikeuksista aikuisille ihmisille harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa ja millä lailla haluaa - ja se ei todellakaan ole islamin sanoma. Persuääääääääliöt on vaan niin syvällä islamrunkutuksessaan että ihan kaikki asiat on islam sitä ja islam tätä. Hankkikaa nyt jumalauta jo elämä, herran tähden!

Vierailija
8/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois oikeesti ok molemmille osapuolille niin ehdottomasti 2! Mut ei kolmaskaan pahitteeks ois. Mulle ei tuottais vaikeuksii ollenkaan. Tosin toisinpäin ei kyl mun mustasukkasuuden takia menis läpi... Eli itsekkäästi ajateltu, mut ihmiset onki nii erilaisii ja kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa, taitonsa, sosiaalisuutensa, ajatuksensa yms. niin muutaman kanssahan ne tasottuis sopivasti :D

Vierailija
9/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tasa-arvon mallimaassa, moniavioisuus toteutuisi luultavasti niin päin, että naisella olisi monta miestä.

Kaikki miehet kävisivät töissä, yksi hoitaisi kiinteistöt ja puutarhan (kodin ja mökin), yksi korjaisi koneet, ja yksi hoitaisi lapset ja kodin. Kenellekään ei tulisi liikaa hommia ja kaikki tuntisivat itsensä tärkeiksi. Vanhimmat aviomiehet voisivat opastaa uusinta ja nuorinta aviomiestä "talon tavoille".

Toisaalta moniavioisuus ei sovi kristinuskoon, joten tämäkin kysymys tulisi jotenkin ratkaista. Mikä olisi sopiva uskonto naiselle, joka ottaisi monta puolisoa?

Vierailija
10/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
11/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään.