Miten ja missä tapasit miehesi?
Kommentit (15)
Tapasimme Bottalla hämäläisen osakunnan bileissä. Vuosi oli 1989. Siis 22 vuotta takana.
Molemmat opiskeltiin Helsingin yliopistossa. Mies hämäläinen, minä savolainen:)
Ja 3 lasta (15v., 10v. ja 4v.)
ravintolassa, Helsingissä, Kallessa 1998.
Nyt 2 lasta, 11 ja 9v.
kumpikin vasta eroneena. Ja vielä kumpikin asenteella, että tänään vain juhlitaan, ei katsella muita. Illan mittaan alkoholi teki tehtävänsä ja punkattiin yö yhdessä. Eli löytyi kumppani silloin kun sitä vähiten etsi. Ollaan siis oltu yhdessä kolme vuotta ja yksi lapsi :)
Mies tuli hakemaan mua tanssimaan. Yhdessä on oltu 33 vuotta, lapsia viisi, iältään 9 - 23-v.
Minä tapasin kesätyöpaikassani, joka oli asianajotoimisto. Vuosi oli 1996. Molemmat oltiin kesätöissä siellä. Opiskelijoita oltiin.
Yhteisiä vuosia siis 15 takana. Ja lapsia 2 (10v. ja 6v.)
Mies tuli hakemaan mua tanssimaan. Yhdessä 27½v, ensi viikolla 27v hääpäivä. Kolme lasta (15v, 13v ja 11v).
Katselin miestä ja mietin että katsoisiko tuota vaikka vähän pidempäänkin :D No 10 vuotta tuli täyteen ja kaksi lasta. Saatan katsella vielä muutamat kymmenet vuodet lisää toivottavasti :)
Ruokaravintolassa, jossa sattui olemaan karaokeilta.
Yhdessä 3,5 vuotta, 2,5-vuotias lapsi ( :
icq:ssa.4,5 vuotta sitten. mä oon slovakiasta ja mieheni täältä suomesta. tavattiin 2,5 vuoden netissä keskustelujen jälkeen ja nyt heinäkuussa mentiin naimisiin. ei lapsia vielä, mutta nyt on tilauksessa ensimmäinen :)
Tapasimme ircissä. 2 lasta. :)
Ja naimisissa on oltu 3.5v
Mieheni tuli meille kaverinsa kanssa istumaan iltaa (siis tunsin tämän kaverin,en vielä silloin miestäni). Meillä klikkasi heti jutut yhteen ja siitä lähtien olemme olleet kuin paita ja peppu :)
Olemme olleet nyt 2 vuotta yhdessä ja meillä on 1 lapsi.