Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ''kalu'' naisten mielestä

Vierailija
20.07.2011 |

Ajattelin ku tämä on tämmöinen naisten foorumi niin onko omani (20cm) sopiva?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sopiva itse aktille, mutta tuokin on senverran pitkä aika että pitää vaihdella asentoja ja tekniikoita, ei pelkkää yhdessä asennossa jyystämistä tai käy tylsäksi..

Yleisesti musta on kiva että se kestokin vaihtelee, välillä voi panna hitaasti ja hartaudella pitkän aikaa, välillä taas kiihkeät parin minuutin pikaiset jne.

Vierailija
2/14 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja kapea on kamalin. Pitää olla paksuutta ja tatilla kokoa. Käyttääkin sitä pitää osata ja kestää riittävästi. Esileikkeillä pitää osata riittävästi, ettei heti kylmiltään yritä tunkea sisään.

Kuinka pitkä kesto (suunnilleen) on naisten mielestä ok? Toisinaan on hankalaa pitää liemiä sisällä jos esileikki on ollut erityisen kiihottavaa, tai jos on vaikka saanut esim. suuseksiä ennen yhdyntää.

yhdyntää orgasmin niin 5min on sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miten sitä käyttää. sun 20cm voi olla ihan surkea siihen verrattuna mihin keskiverto 16 cm pystyy jos et osaa käyttää:) paineita? ehehe :)

Vierailija
4/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla sillee paineita mutta exäni sano että mulla on liian iso sen makuu..

Vierailija
5/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vain tekosyy, sä et vain osannut käyttää sitä edukses, sori....

Vierailija
6/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiarvo on kylläkin 13-14 välillä, 16 on jo keskiarvoa suurempi, jos ei muuten uskota ni mitta käteen ja mitatkaa oikein, häpyluusta tatin päähän.

Vierailija
7/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä seurustelukumppanillani oli 16 cm. Se oli mielestäni oikein sopiva. Nykyisellä puolisollani on juurikin 20 cm, alapääni on todella pieni ja tiukka, joten alkuun 20 senttinen tuntui vain lähinnä pahalta mutta enää en vaihtaisi! 20 cm on siis oikein sopiva, kun sitä käyttää hellästi ja taidolla! Riippuu siis varmasti melko paljon siitä, minkä kokoinen kumppanisi alapää on...

Vierailija
8/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minkä mallinen se on! Kuinka paksu ja kuinka kova ja silleen. Ja myös se että miten sitä käyttää.

Tuollaista ei ihan perille asti työnnetä vaan pitä ottaa rauhallisesti ja hillitä itseään. Jotenkin kuvittelisi että miehellä itelläänkin olis kivempaa jos joskus vois vaan antaa mennä ja laittaa menemään koko pituudelta.

Ei mun pimppiin ainakaan noin pitkä kokonaan uppoo. Saa olla varovainen ettei vahingossa töki liian syvälle ja satuta.

Vierailija
9/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen saanut suurta iloa niin 14cm kuin 25cm pituisistakin. Riippunee miten sitä käyttää.

Kai sinä sitte olet sellainen "pupu", joka vaan jyskyttää ja jyskyttää. Ei sellaisesta kukaan koko aikaa tykkää.

Vierailija
10/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään eroa välttis isossa oossa, riippuu enemmänkin siitä "nupin" koosta ja miten sitä hieroo g:hen...eli siitä, että liuúttaa 20cm mun sisään, en saa kicksejä.

Vierailija
11/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kestävyys tärkeämpää kuin koko...? Luulisi, ettei isostakaan kalusta olisi kovin paljoa iloa jos mies ei kestäisi laukeamatta muutamaa minuuttia kauempaa ilman taukoa

Vierailija
12/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black&decker 14.4V akkuporakone litium akulla!

Vierailija
13/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja kapea on kamalin. Pitää olla paksuutta ja tatilla kokoa. Käyttääkin sitä pitää osata ja kestää riittävästi. Esileikkeillä pitää osata riittävästi, ettei heti kylmiltään yritä tunkea sisään.

Vierailija
14/14 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä kesto (suunnilleen) on naisten mielestä ok? Toisinaan on hankalaa pitää liemiä sisällä jos esileikki on ollut erityisen kiihottavaa, tai jos on vaikka saanut esim. suuseksiä ennen yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä