Yskänlääke vei ruokahalun???
Mua jäi flunssan jälkeen vaivaamaan ärsyttävä yskä viikkokausiksi. Kävin lopulta lekurissa ja sain resptillä Codesan comp nimistä yskänlääkettä. Olen nyt syönyt sitä eilen ja tänään ja syömisen voisi jättää kokonaan väliin. Ei vaan tee mieli. Outo juttu, olen nimittäin melkoinen syöppö, joten eron huomaa. Taitaa käysdä dieetistä tämä yskän parantaminen ;)
Kommentit (6)
Samaa ainetta on Panacod-tableteissa, se on mofiinille sukua
Ei kyllä tunnu siltä, että syöminen olis unohtunut. Ei vaan tee yhtään mieli mitään ruokaa, päinvastoin ajatus ruoasta tuntuu vastenmieliseltä. Panacodia oon joutunut joskus syömään viisaudenhammasleikkauksen jälkeen. Silloinkaan ei ruoka maistunut, mutta en ajatellut että johtuis just lääkkeestä ;)
Pääasia kumminkin, että pääsen tästä raivostuttavasta köhimisestä eroon!
Ja minä hölmö otin sitä aina yötä vasten...
Yöllähän se yskiminen eniten häiritsee, eikä lääkkeen väsyttävä vaikutus puolestaan juuri silloin haittaa.
Jäi kilot karistamatta.
ei väsyttänyt yhtään, vaikka siitä apteekissa varoiteltiin. Päinvastoin, iski sellainen ylipirteä olo ja siivosin kodin katosta lattiaan jne. Ja yskäkin lähti.
Kodeiinia sisältävistä lääkkeistä tulee mulle vähän huono olo, eikä silloinkaan tee mieli syödä.
Yskänlääkkeessä on muuten myös efedriiniä, joka on dopingaine!