Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "annatte" miestenne pettää?

Vierailija
19.07.2011 |

Olipa huono otsikko, mutten keksinyt parempaakaan.

Tältä, ja monelta muultakin palstalta, olen lueskellut pettämisistä ja miten on jääty niistä kiinni. Melkein jokaisessa mies (myös nainenkin) on reissannut poikien illoissa, risteilyillä, ollut öitä pois muuten kuin työmatkan merkeissä ym vastaavaa.

Ymmärrän kyllä, että on hyvä antaa puolin ja toisin aina silloin tällöin käydä risteilyllä kavereiden kanssa ilman puolisoa tai vaikka eri kaupungissa yötä viettämässä. Mutta miksi vaimot antavat tehdä tällaisia reissuja useasti? Eikö miehet voisi juopotella omassa kaupungissaan ja tulla kiltisti kotiin yöksi? Tietenkin näinkin pettäminen onnistuu, mutta kiinnijääminen on suurempi.

Minusta ainakin olisi hirveän epäilyttävää, jos mieheni yhtäkkiä alkaisi käydä monesti poikenilloissa eri paikkakunnilla, eriasia on aina välillä, esim kerran pari vuoteen. Ihan hyvin viihtyy asuinkunnallammekin baareissa, sitäkin tosin tekee harvoin.

Kun ajattelen omalta kannaltani, että menisin useasti tyttökavereiden kanssa risteilyille tai muuhun kaupunkiin yöksi, olisi varmaan taka ajatuksena pettäminen. Käyn kyllä kerran vuoteen eri kaupungissa ystävien kesken kauneushoitoloissa sun muissa ja vietämme yön siellä, mutta tätä monta kertaa vuoteen. Voisi siinä mies ihmetellä..

Tätä olen pohtinut, älkää tuomiotko mielipidettäni ja haukkuko heti pystyyn. Miten te naiset/miehet ajattelette tästä? Vaikka luottamus olisi kohdillaan, miksi pitäisi monta kertaa vuoteen käydä vain kavereiden kesken jossain yötä?

Mutta jokainen tyylillään, en meinaa todellakaan sitä että vaikka kävisikin muuten kuin työmatkojen merkeissä pois kotoa yön yli, olisi heti pettämässä. Tällaisen kuvan vain olen täällä saanut.

Kertokaa mielipiteenne :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa lähteä molemmat useita kertoja vuodessa kavereiden kanssa reissuun. Kotimaassa, ulkomailla, milloin mitenkin.

Se on vain elämää, ei sen enempää. Ei elämää ja kavereita pidä vaihtaa parisuhteeseen.

Vierailija
2/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen omalta kannaltani, että menisin useasti tyttökavereiden kanssa risteilyille tai muuhun kaupunkiin yöksi, olisi varmaan taka ajatuksena pettäminen. Käyn kyllä kerran vuoteen eri kaupungissa ystävien kesken kauneushoitoloissa sun muissa ja vietämme yön siellä, mutta tätä monta kertaa vuoteen.

Siis jos sinulla on taka-ajatuksena pettäminen, niin kaikilla muillakin on? Mitäs sä muiden pettämisiä murehdit, huolehdi nyt vaan ettet jää kiinni niistä omista "kauneushoitolareissuista". Sellaisen käsityksen tekstistäsi ainakin saa että SINULLE viikonlopun vietto kaveriporukan kesken ilman puolisoa tarkoittaa ilman muuta pettämistä. Useimmilla pareilla varmaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kävi todella harvoin missään kavereitten/työkavereiden kanssa, ehkä 2 - 3 kertaa vuodessa. Sen lisäksi oli jotain harrastuksiin liittyviä reissuja (ei yötä poissa), jossa varmaan myös tapasi naisia. Mies ei siis ollut poissa kotoa öitä. Siksi en osannut epäillä mitään.

Asian paljastuttua kysyin, että onko tehnyt töitä töissä viime aikoina. Mies vastasi: "enpä juuri".

Vierailija
4/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen omalta kannaltani, että menisin useasti tyttökavereiden kanssa risteilyille tai muuhun kaupunkiin yöksi, olisi varmaan taka ajatuksena pettäminen. Käyn kyllä kerran vuoteen eri kaupungissa ystävien kesken kauneushoitoloissa sun muissa ja vietämme yön siellä, mutta tätä monta kertaa vuoteen.

Siis jos sinulla on taka-ajatuksena pettäminen, niin kaikilla muillakin on? Mitäs sä muiden pettämisiä murehdit, huolehdi nyt vaan ettet jää kiinni niistä omista "kauneushoitolareissuista". Sellaisen käsityksen tekstistäsi ainakin saa että SINULLE viikonlopun vietto kaveriporukan kesken ilman puolisoa tarkoittaa ilman muuta pettämistä. Useimmilla pareilla varmaan ei.

Ei, en minä ihan tuota tarkoittanut, en petä itse. En oikein osaa nyt tätä asiaani sanoiksi pukea... Meinaan siis, että kun olen tätä palstaa selaillut, monien kohdalla pettämistä on tapahtunut näissä yöt poissa kotoa reissuissa. En todellakaan tarkoita, että joka parisuhteessa pettämistä tapahtuu näillä reissuilla, sitä en ajanut takaa.. Huoh, en osaa pointtiani hyvin selittää.. Kunhan mietiskelin..

Vierailija
5/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan siis, että kun olen tätä palstaa selaillut, monien kohdalla pettämistä on tapahtunut näissä yöt poissa kotoa reissuissa. En todellakaan tarkoita, että joka parisuhteessa pettämistä tapahtuu näillä reissuilla, sitä en ajanut takaa.. Huoh, en osaa pointtiani hyvin selittää.. Kunhan mietiskelin..

että kahlita pitäisi sängynjalkaan, ihan vaan kaiken varalta.

Vierailija
6/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta siinä olisi mitään hienoa, että mieheni olisi uskollinen vaan koska ei PÄÄSE valvonnastani mihinkään. Ei sekään olisi elämisen arvoista elämää, että haaveilisi jatkuvasti toisista naisista ja pettämisistä mutta ei vaan pääsisi niitä toteuttamaan.

Meillä käydään viihtellä puolin ja toisin enkä kyllä mitään pettämisiä jaksa miettiä.

Vierailija
7/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa pettää niin hän tekee sen kuitenkin, oli sitten saunailloissa sun muissa.

Ei toisen joka askelta voi vahtia. Hulluksihan siinä tekee itsensä ja kumppaninsa.

Vierailija
8/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en varmaan tietäisikään jos pettäisi, sillä en millään lailla pyri rajoittamaan hänen yönyli-reissujaan.

Miksikö? En tiedä, kai musta tuntuu että olisi vielä todennäköisempää että mieheni pettäisi jos olisin sellainen vaimo joka tekee ongelmaa hänen ystävyyssuhteistaan, töistään ja harrastuksistaan.

Lisäksi mulla on konkreettisempikin syy haluta että hän on välillä yötä pois kotoa - humalassa mieheni kuorsaa ja haisee, enkä mä halua sellaista omaan sänkyyni. Aina parempi siis jos jää kaverin luokse yöksi baarireissun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä