Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jorviin synnyttämään

19.07.2011 |

Hei! Haluaisin mielelläni kuulla mielipiteitä Jorvin synnytys-osaston henkilökunnasta jne.

Minkälaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin Jorvissa viime vuoden toukokuussa, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa synnytysosastosta. Itse synnytys ei mennyt ihan toiveiden mukaan, mutta henkilökunta kuunteli kyllä toiveeni ja sain epiduraalinkin heti kun sen halusin. Synnytykseni päätyi sektioon pysähtyneen synnytyksen ja äidin väsymyksen takia, mutta muuten olen todella tyytyväinen.

Vierailija
2/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kovin kehuttua ja oon kuulluut paljon hyvää. Itse en ole (vielä) jorvissa synnyttänyt mutta tammikuussa olisi edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäristä kokemusta vuosilta 2005 ja 2007. Molemmilla kerroilla kaikki meni hyvin. Vauvat tosin joutuivat vastasyntyneiden osastolle, joten synnyttäneiden osastosta en osaa sanoa mitään. Nyt olis suunta kohti Jorvia parin viikon sisällä...

Vierailija
4/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle jäi ainakin tosi positiivinen kuva sieltä. Ainoat miinukset olivat, kun synnytystä hoitanut kätilö antoi minulle nukahtamislääkettä tietämättäni (luulin särkylääkkeeksi, kun olin sitä pyytänyt) ja imetysopastusta ei hirveästi osastolla saanut, vaikka sitä pyysinkin.

5/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhtikuulta 2011. Mä tykkäsin tosi paljon, mun mielestä mun toiveita kuunneltiin synnytyssalissa hyvin ja ensisynnyttäjänä musta pidettiin "hyvää huolta", eli ehdotettiin esim. allasta vauhdittamaan avautumista, neuvottiin erilaisia asentoja supistusten kestämiseksi, annettiin ilokaasua melkein heti käteen ja epiduraalin sain (jopa kahteen kertaan, kun kanyyli meni tukkoon) kun sitä halusin.

Vauvan synnyttyä meidän annettiin olla miehen ja uuden tulokkaan kanssa rauhassa ja rd-diagnoosista huolimatta sain heti vauvan rinnalle ja ensi-imetykseen.

Kätilöt olivat ihania ja oikein "vauva-lähtöisiä" ja imetystä kannustettiin ja neuvottiin. Osastolla oltiin se 3 päivää ja meidän annettiin olla ihanasti rauhassa. Tultiin näyttämään tarpeelliset pesut jne. ja sanottiin, että kysymällä saa aina apua vaikka keskellä yötä.

Eipä voi muuta sanoa, kun että mielelläni menen seuraavankin kerran Jorviin, jos siihen tilaisuus tulee :)