Kreikan Lefkas nähty ja koettu...
lämpöä sellaset 38 astetta joka päivä :D mukava rauhallinen paikka vaikkakin turhankin rauhallinen mun makuuni. Lapsilla oli kivaa! Liikennekulttuuri aika erilaista tosiaan kuin Suomessa...oli auto vuokralla 3 päivää enkä suostunut kertaakaan ratin taakse sen verran meno hurjaa siellä. Paikkana kiva mutta jäin kaipaamaan jotain ...kreikkalaisempaa. Nykyään taitaa meno olla enenevässä määrin vaan turistikrääsään kallelaan ja se perinteinen kreikkalainen tunnelma katoava luonnonvara...mut nähty ja koettu on.
Kommentit (9)
ajattelin vaan että kun olen nähnyt Kreetan ja Kosin ja meno samankaltaista nykyään :D t. ap
valitettavasti turismi ja kansainvälistyminen näivettää kulttuuria missä vaan...surullinen tosiasia!
Entä olivatko paikalliset naama norsunveellä säästökuurin takia?
ja maksoiko erikseen useampi kuski? Kreikka on yksi suosikkikohteitani:)
Kreikassa tuli pidettyä pieni romanssi Giorgios-aviorikoksen kanssa, ja tie kreikkalaisen miehen sydämeen käy anaaliyhdynnän kautta...voi sitä karjumista kun hän lopulta tuli...
itäpuolella enemmän kivirantaa kreikkalaiseen tyyliin. Auton vuokra maksoi 190e 3 pvää ja auto oli ilmastoitu automaattivaihteinen perheauto...ja mies toimi ihan kuskina :D t. ap
että saako tuolla kreikassa samaan hintaan puolisokin ajaa?Esim.Sevillassa täytyi maksaa ylimääräistä,kun oli useampi matkustajista kuskina.
autoa vuokrattiin. Kumpi vaan siis ois saanu olla kuskina mä vaan en halunnut sen liikennekulttuurin takia...t. ap
väärä paikka jos sitä etsit