Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pyörä oli varastettu, mutta hah! Minäpä löysin se.

Vierailija
18.07.2011 |

Ja nostin takakonttiin ja toin takas kotia! Lukko siitä oli tiessään, mutta onneksi löysin, mulla ei ois ollu mitenkään varaa ostaa uutta, edes käytettyä, pyörää.

Makuuhuoneen ikkunan alta oli viety viime yön aikana. Röyhkeetä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyä, että löysit. Minä olisin ihan pulassa ilman pyörääni, onneksi on lukollinen varasto jossa säilyttää.

Vierailija
2/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin ympäriinsä ja huomasin että yhen kerrostalon pihasta näky samanvärisen lastenistuimen kulmaa. No se ei ollu se pyörä, mut mun pyörä istuimineen makas siinä vieressä maassa!

Jotain kohtalon johdatusta? Kävin kattomassa vielä ala-aulasta nimet, mutta mitäpä niistä on hyötyä... Ois pitäny oottaa siinä pihassa että kuka menee mun pyörälle ja sit raivota sille, mutta ei viitsiny lapsen kanssa.

Mut en vieläkään ihan tajua, kuinka hyvä tuuri mulla kävi!! Nyt en tiiä millasen lukon siihen hankkis että pysyis tossa pihassa vai pitäiskö vetää kettingillä puuhuh kiinni??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli sinun pyöräsi, eikä vain saman näköinen :D

Vierailija
4/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on kerran varastettu pyörä, ja vaikka se oli vanha ja ruosteinen ja silloinen turvalukko, niin kyllä se työttömälle oli kova tikki hommata uusi menopeli. Sain sitten isovanhemmilta lahjaksi uuden pyörän ja ostin siihen järeää lehmänkettinkiä, jolla sidon sen aina rungosta kiinni johonkin tolppaan, turvalukon lisäksi. On 18 v. pysynyt tallessa, nykyään mökkipyöränä.

Vierailija
5/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nostin takakonttiin ja toin takas kotia! Lukko siitä oli tiessään, mutta onneksi löysin, mulla ei ois ollu mitenkään varaa ostaa uutta, edes käytettyä, pyörää. Makuuhuoneen ikkunan alta oli viety viime yön aikana. Röyhkeetä.

ettet joudu syytteeseen varkaudesta.

Semmoistakin saattaa sattua jos ihan itse hakee takaisin varastettua omaisuuttaan :/

Vierailija
6/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit odottanut, että joku lähtee ajamaan sillä ja sitten soittanut kytille. Olis tekijä saatu kiinni.

Vierailija
7/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pyöriin kaiverrettu hetut (isäni neuroottisuutta), joten äiti etsi kaiverruksen (piilossa) ja tiesi varmasti, että pyörä on hänen. Otti sitten kainaloonsa (siinä oli uusi lukko) ja kantoi kotiin ja isä sitten sahasi lukon irti. Kas kummaa, kun kukaan ei tullut sitä enää hakemaan pois. Äiti soitti kyllä ovikelloa silloin, kun oli lähdössä kantamaan pyörää pois, mutta kukaan ei avannut. Olisi vain kertonut, että vie omansa pois.

Vierailija
8/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nostin takakonttiin ja toin takas kotia! Lukko siitä oli tiessään, mutta onneksi löysin, mulla ei ois ollu mitenkään varaa ostaa uutta, edes käytettyä, pyörää. Makuuhuoneen ikkunan alta oli viety viime yön aikana. Röyhkeetä.

ettet joudu syytteeseen varkaudesta.

Semmoistakin saattaa sattua jos ihan itse hakee takaisin varastettua omaisuuttaan :/

Ei mulla kuittia runkonumeroineen ole, mut valokuvia edeltäviltä vuosilta joissa on pyörä (selkeästi tunnistettavissa) ja minä.

Tekisi mieli viedä lappu sinne kerrostalon ilmotustaululle, jossa uhkailen poliisilla...

ap

Vierailija
9/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

känniläiset varmaan vieneet. Tuskin olisivat sitä tänään enää käyttäneet.

Itse raahasin yhden ojaan hylätyn pyörän kotiin ja soitin poliisit hakemaan. En jaksanut puhelimessa ryhtyä selittämään minkä ojan pohjalla pyörä makaa.

Vierailija
10/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit odottanut, että joku lähtee ajamaan sillä ja sitten soittanut kytille. Olis tekijä saatu kiinni.

Muuten oisin jääny.

Vierailija
11/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kerran löytänyt pyöräni metsästä maalattuna ja väänneltynä. oli tainnut omatunto vähän kolkuttaa varasta, kun niin suuren vaivan oli nähnyt :D Pyörä kunnostettiin ja se on nyt entistä ehompi.

Vierailija
12/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ihan pulassa ilman pyörääni, onneksi on lukollinen varasto jossa säilyttää.

Itse sain isältäni yo-lahjaksi todella upean uuden pyörän ja se lähti lukittuna kävelemään lukitusta pyöräkellarista. Sen siitä sai, kun asui kaupungin vuokratalossa samassa rapussa narkkarin kanssa...

Vierailija
13/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pyöriin kaiverrettu hetut (isäni neuroottisuutta), joten äiti etsi kaiverruksen (piilossa) ja tiesi varmasti, että pyörä on hänen. Otti sitten kainaloonsa (siinä oli uusi lukko) ja kantoi kotiin ja isä sitten sahasi lukon irti. Kas kummaa, kun kukaan ei tullut sitä enää hakemaan pois. Äiti soitti kyllä ovikelloa silloin, kun oli lähdössä kantamaan pyörää pois, mutta kukaan ei avannut. Olisi vain kertonut, että vie omansa pois.

työkaverini on ostanut polkupyörän (joskus vuosia sitten) poliisin huutokaupasta.

Kaupungilla törmäsi sitten pyörän vanhaan omistajaan, joka tietysti alkoi vaatimaan pyörää takaisin. Ei ollut saanut, sillä työkaveri oli pitänyt pyörän ostokuittia mukanaan (poliisin neuvosta).

Kannattaa käydä kysymässä varastettua pyörää myös poliisilta. Heillä on yleensä isot pinot löytöpyöriä, joita sitten huutokauppaavat aina välillä pois.

Vierailija
14/14 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta lukot

Minä olisin ihan pulassa ilman pyörääni, onneksi on lukollinen varasto jossa säilyttää.

Itse sain isältäni yo-lahjaksi todella upean uuden pyörän ja se lähti lukittuna kävelemään lukitusta pyöräkellarista. Sen siitä sai, kun asui kaupungin vuokratalossa samassa rapussa narkkarin kanssa...

Tai jos pääsee, niin sieltä varmaan lähtee muutakin kuin pyörä. En uskalla tuota parempaa pyörää jättää yön yli mihinkään avoimelle paikalle, lähden reissuun vanhalla romulla.