mistä saan päärynäesanssia?
olen 3apteekissa käyny, missään niissä ei myyty esansseja. kaupoissakin on vain vanilja ja rommi esanssia.:( voikohan niitä tilata jostain? onko kellään tietoa?
Kommentit (13)
Olen itse myös kiertänyt Helsingin ja Vantaan apteekkeja ja suurimpia ruokakauppoja varmaan kymmenen eikä mistään löydy. Kukaan ei edes ole koskaan kuullut päärynäesanssista. Luulisi, että pk-seudulta jostain esanssia löytyisi! Vinkkejä kaivataan!
Meillä on oma leipomo ja esanssit tilataan robertsilta, ne on tosin litran purkkeja joten ei varmaankaan kotiin sellaista kannata ostaa.
Kiinnostaa käyttötarkoitus, kun en ole koskaan edes moisen olemassaolosta kuullut. Luulisi kyllä esim. automarketista löytyvän, jos ei, niin sitten ei mistään. (Erikoisliikkeestäkään?)
Itse kanssa etsisin kyseistä aromia/esanssia, mutta vadelmana. Onko kukaan vielä löytänyt kaupoista? Itse en ole innokas ostamaan netistä.
Hyvin varustetuista marketeista löytyy niitä pieniä Dr. Oetkerin esanssipulloja siitä maustehyllyn lähellä. Ovat melko huomaamattoman näköisiä todellapieniä ruskeita muovipulloja (30 ml) mutta henkilökunnalta voi aina kysyä. Päärynöesanssia en kylläkään ole koskaan tarvinnut.
Confetti -niminen kauppa.
https://www.confetti.fi/epages/Confetti.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Con…
Vierailija kirjoitti:
Hyvin varustetuista marketeista löytyy niitä pieniä Dr. Oetkerin esanssipulloja siitä maustehyllyn lähellä. Ovat melko huomaamattoman näköisiä todellapieniä ruskeita muovipulloja (30 ml) mutta henkilökunnalta voi aina kysyä. Päärynöesanssia en kylläkään ole koskaan tarvinnut.
Tarvitseekohan ap-kaan näin kahdentoista (12) vuoden jälkeen?
varmaankin Cittarista