Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaalle uusi polkupyörä -vaihteet vai ei!?

Vierailija
17.07.2011 |

Nyt helppiä av-raati:

Just 6-v täyttävä tyttö tarvitsee uuden polkupyörän. No, rengaskoko lienee 20" mut useissa näissä pyörissä on jo kolme vaihdetta.

Itse olen vähän sillä linjalla että vaihteita ei vielä tarvittaisi, mutta miten on: osaako omat kuusivuotiaanne jo ajaa vaihdepyörillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi täyttää syksyllä 6. Uskon että oppi käyttämään vaihteita. Meillä päin on paljon mäkiä, joten uskon että vaihteista on hyötyä.

Vierailija
2/12 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräily on siten paljon mukavampaa. Kyllä 6-v. jo osaa vaihtaa vaihteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai 3-vaihteisin lahjaksi.

Osaa ajaa = vaihtaa.

Vierailija
4/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteita 7 ja hyvin on mennyt. On innostunut pyöräilystä vaihteiden myötä ihan uudella tavalla.

Vaihtaminen sujuu hyvin. Samoin jarrujen käyttö. Pyörässä on vain käsijarrut.

Vierailija
5/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme Helsingissä kantakaupungissa ja pian 6v ja 7v lapset ajavat vain muutaman kilometrin matkoja. Heille en näissä olosuhteissa ostaisi vaihdepyörää enkä käsijarrullista pyörää, kun liikenteessä on niin paljon muutakin huomioitavaa ja pysähdyksiä tulee lähes joka korttelin kulmassa.

Vierailija
6/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran tulee pidempiäkin matkoja pyöräiltyä mm. keskuspuistossa.

Mä alan sittenkin kallistua vaihteiden kannalle, hyviä perusteluja tuli niiden puolesta.

Kiitos jälleen av-raati, täältä kyllä saa vastauksen ihan mihinkä kysymykseen vaan! =)

Vierailija
7/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran tulee pidempiäkin matkoja pyöräiltyä mm. keskuspuistossa.

Mä alan sittenkin kallistua vaihteiden kannalle, hyviä perusteluja tuli niiden puolesta.

Kiitos jälleen av-raati, täältä kyllä saa vastauksen ihan mihinkä kysymykseen vaan! =)

Ja siis olin ap...

Vierailija
8/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mielestä 6-vuotiaan pyörässä pitää olla myös jalkajarrut. Ihan turvallisuus syistä. Vaihdepyöriä jalkajarruilla löytyy myös hyvin.

- ohis

Vierailija
9/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mielestä 6-vuotiaan pyörässä pitää olla myös jalkajarrut. Ihan turvallisuus syistä. Vaihdepyöriä jalkajarruilla löytyy myös hyvin.

- ohis

AP

Vierailija
10/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että pärjää sillä ja sitten seuraava kunnon vaihteilla.

Vierailija
11/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosille vaihteita. Tosiaan liikenteessä on niin paljon muuta tärkeämpääkin huomioitavaa kuin vaihteet. Lapset eivät edes tiedä mitä vaihteet ovat, joten ne tuntuvat aivan todella turhalta ja ehkä jopa haitallisilta.

Vierailija
12/12 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme 7-vuotiaalle vielä vaihteettoman. seuraava sitten vaihteellinen parin vuodenpäästä. Pieniä vielä tuon ikäiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme