Mistä napakka, hihaton toppi?
Olen pitkään ostanut H&M:lta aluspaidoiksi LOGG-merkkisiä hihattomia toppeja, mutta ne ovat parin viime vuoden aikana muuttuneet napakoista, tukevasta kankaasta tehdyistä ohuisiin liruihin. Vanhimmat topit on varmaan lähemmäs 10 vuotta vanhoja ja edelleen todella hyviä!
Osaisiko joku suositella vanhojen Logg-toppien tasoisia hihattomia toppeja, jotka eivät myöskään maksa maltaita? Saa maksaa enemmän kuin H&M-hinta 6.95, mutta alle 20e...
Kommentit (7)
sieltä saa tosi hyviä toppeja, lyhyemmän mallisia ja pidemmän mallisia, itse käytän pitempiä. on todella napakoita ja värejä löytyy. hinta 9.90. käy katsoo nettisivuilta:)
ainakin ginasta, hintaa 9,90e myös seppälästä ostin muutaman suht hyvän
käytän janet long tank toppia mutta uskon että jannicet on samanlaisia, napakoita
löytyy myös ja on edullisia. Väri, pituus ja mallivaihtoehtoja myös todella monia!
Täytyy käydä kokeilemassa noita GT-toppeja. Muistaakseni olen niitä joskus aikoinaan kokeillut ja silloin totesin ne liian pitkiksi, mutta saatan olla väärässä. Eipä tuossa korkealta putoa jos ostaa yhden kokeeksi ja lisää sitten jos ne osoittautuvat hyviksi.
Muitakin ehdotuksia saa laittaa!
GT:n topit on vähän liian pitkiä minulle. Olisiko uusia vinkkejä hyvistä alustopeista? Monissa on myös se ongelma, että kaula-aukko on liian syvä. Vapaa-ajalla ne menee, mutta töihin haluaisin alustopin, jossa on vähän pienempi kaula-aukko...