Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte valita ensi talven matkakohteen, olisiko se Thaimaa vai Meksiko? EV

Vierailija
17.07.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohta 2 viimeistä viikkoa ensi joulukuussa.

Vierailija
2/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla myös sama ajankohta mielessä =) Thaimaassa on tultu käytyä, mutta ei lasten kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsin ja oli hyvä valinta.

Vierailija
4/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat paljon paremman loman

Vierailija
5/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti! Jo siksikin, että "kaikki" menevät Thaimaahan, reissut sinne varmaankin halpenevat entisestään, mutta Meksikossa ei tule aina niin vain hups käytyä!

Vierailija
6/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa käyneenä Thaimaa ehdottomasti. Olin viime vuonna Cancunissa ja Play del Carmenissa Meksikossa ja olihan rannat ihan hyvät, mutta ruoka aik onnetonta ja etenkin se kusetuskulttuuri pisti vihaksi. Jopa kauppaketjun kassatäti kusetti oikein kunnolla ja joka kerta. Cancunissa paljon jenkkejä.

Vierailija
7/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Israeliin

Vierailija
8/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin shoppailla, niin Thaimaa. Thaimaa on myös edullisempi. Meksiko on toki myös ihana ja all inclusive -hotellit oivia.

Vierailija
9/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä, en siis tällä kertaa saa apua tältä palstalta, niin menee fifty-fifty nuo mielipiteet =)

Täytynee vielä miettiä...

Vierailija
10/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea paikka ja lämmin kun meillä on talvi.

Mutta noista valitsisin mielummin Meksikon, vaikken koskaan siellä ole päässyt käymään vielä. Mutta olisi musta mielenkiintoisempi. Kaikki kun käy Thaimaassa ;)

Vierailija
11/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan lähtisin ainakin lasten kanssa. Meksikossa en ole kyllä käynytkään, mutta Thaimaan valkkaisin varmaan silti. Ikävä sinne...

Vierailija
12/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi käydä Meksikossa.

Vierailija
13/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että Thaimaassa olen käynyt jo kaksi kertaa ja Meksikossa vain kerran. Lisäksi mulla on kieli hallussa, mikä helpottaa olemista Meksikossa.

Jos sellaisen pöllöyden tekee, että päätyy lomailemaan Cancúnissa tai Playa del Carmenissa, niin ei ihme, jos Meksiko ei sytytä. Epäaidompia mestoja ei varmaan maasta juuri löydy. Kannattaa suosia pienempiä, rennompia paikkoja, joissa on vielä jäljellä aitoa Meksikoa. Nuo turistikohteet ovat kuin jenkkikaupunkeja siirrettynä etelämmäs :)

Itse olen lähdössä täsmälleen samana ajankohtana Malesiaan. Eka reissu sinne, kiinnostavaa nähdä, millainen paikka on kyseessä.

Vierailija
14/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan lasten kanssa lähtisi meksikoon. Thaimaa on kuitenkin turvallinen kohde.

Vierailija
15/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kohteet ei kiinnosta.

Vierailija
16/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan Eurooppaan lähtisin tai pohjoiseen Afrikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan