Onko normaalia jättää taapero ainoana lomaviikkona ja lähteä nollaamaan päätä?
Jos mulla ois duunissa tosi rankaa, niin kyllä mä nyt hemmetti haluisin ainoan lomaviikkoni viettää lapseni kanssa.
Ei vaan mene mun jakeluun.
Kommentit (3)
"Tänään sitten päivä pyhitetty Victorialle. Mennään tossa aamulla kohta laittamaan mun ripset kuntoon ja siitä salille leikkimään lapsiparkkiin samalla kun minulla treenit. Sen jälkeen kaupungille muutama tapaaminen ja katsomaan tytölle jotain mukavaa ja syömään salaattia ja keittoa ravintola Teatteriin "
Päivä oli pyhitetty Victorialle.
"Tänään sitten päivä pyhitetty Victorialle. Mennään tossa aamulla kohta laittamaan mun ripset kuntoon ja siitä salille leikkimään lapsiparkkiin samalla kun minulla treenit. Sen jälkeen kaupungille muutama tapaaminen ja katsomaan tytölle jotain mukavaa ja syömään salaattia ja keittoa ravintola Teatteriin "
Päivä oli pyhitetty Victorialle.
"Nyt on saatu kaikki pinnistykset hoidettua ja on aika minun erittäin anasaitun viikon loman. Tänään illalla starttaa vene kohti Suomen vesiä ja lähdemme viikoksi kiertelemään pitkinpoikin. Vietän tämän päivän vielä palleroiseni kanssa ja sitten alkaa totaallinen rentoutus / päännollaus loma. IHANAA!"......
Kopioitu seuraavasta lähteestä: http://martina.seiska.fi/