Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä miehestä joka kutsuu exäänsä huoraksi etc etc?

Vierailija
16.07.2011 |

alkaisitko edes tapailemaan?

Jos äijä on sanonut päissään exää huoraksi, onko eri asia kuin selvänä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä alkoholin suurkuluttajaa.

Vierailija
2/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin oon kuulemma mäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en jaksaisi tuommoisen ihmisen kanssa keskustella edes kaverina. Olen siis mies ja en jaksa tuommoisia äijiä jotka on katkeroituneita ja tilittää. Pitää osata mennä elämässä eteenpäin.

Selvänä varsinkaan mutta kännipäällä se on vielä tuskallisempaa. Pieni riski on että levy jää päälle ja siitä saa kuulla vielä vuosien jälkeenkin.

Vierailija
4/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen puhe hyvää kerro asenteista naisia kohtaan.

Vierailija
5/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailevani miestä joka puhuu tuolla tavalla oli kännissä tai ei. Kertoo jo aika paljon ihmisestä. Tosi paljon katkeruutta on tainnut jäädä edellisestä suhteesta, lieneekö edes päässyt eksästään irti.

Vierailija
6/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huora on täytesana siinä missä vittu 15-vuotiaalla eikä siihen sisälly sen suurempaa tunnelatausta. Känni on lieventävä asianhaara ja ehkä käytti tuollaista sanaa paremman puutteessa jos jotain on jäänyt hampaankoloon.

Eb byt menisi takertumaan mihinkään yksittäiseen sanaan vaan mieluummin seutaisin millaista roolia exä muuten näyttelee miehen elämässä ja mielenmaisemassa. Ja verrata sitä siihen mitä itse existään ajattelee, ei sekään aina kovin kaunista ole. M35

Vierailija
7/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi miestä, jonka suhde naisiin on sellainen, että huorittelee heistä ketään. Okei, jossain suuttumuksen puuskassa ihminen voi käyttää sanoja ja asenteita joita normaalisti häpeäisi, ja pystyn antamaan sellaisen anteeksi - se on sama asia kuin itse vihaisena huutaisin toiselle, että "vihaan sua ja toivon että oisit kuollut". En siis todellakaan tarkoita sitä, vaan ilmaisen miten pahalta tuntuu. Samalla lailla voisin antaa anteeksi jos mieheni huutaisi mulle "huora!" äärimmäisessä suuttumuksessa mustasukkaisuudessaan - kunhan olisi selvää, että häpeää sitä myöhemmin eikä sana kuuluisi normaalivarastoon.

Vierailija
8/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän tuo kertoo jos ei muusta niin tapojen puutteesta. Vaikka nainen olisi asiallisesti ollutkin prostituoitu, niin löytyy tosiaan kauniimpia sanojakin.

Pelkään kuitenkin, että tuo kertoo enemmän asenteista.

Mun olisi vaikea kuvitella, että tuollainen ihminen olisi tuttavapiirissäni.

Vierailija
9/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt asunut mieheni kanssa 7 vuotta. Tiedän että hänen ex oli kauhea nainen, mutta sitä en kyllä kuullut mieheni suusta, vaan kaikki sukulaiset ja lähiystävät ovat kaikennäköistä kertoneet.

Mutta mieheni ei vaan puhuu mitään ex:stä, ainoastaan että hän on mieheni lapsien äiti.

Kunnioitan sellaisia ihmisiä jotka eivät haukkuu toisia.

Vierailija
10/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juju on vaan se että ex on edelleen prostituoitu :) Joten ei oikeastaan haukkunut häntä.

Vierailija
11/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tapailisi. Kukaan mun tuntema mies ei huorittele (eikä ole huoritellut) naisia.

Vierailija
12/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää kielenkäyttöä.

Vierailija
13/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

j niin kaikkia muitakin exiään joita tosin vain muutama.

Suhteemme kaatui miehen sairaanloiseen mustasukkaisuuteen ja kun jätin hänet niin minäkin olin sitten huora.

Vierailija
14/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ties mitä käytöshäiriöitä, halveksivat naisia jne. Älä ala tapailemaan.

Vierailija
15/15 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi en alkaisi tapailemaan miestä joka puhuu omasta exästään noin.

Minun exäni mm ollut mielettömän mustasukkainen ja sitoi täysin vahdintaansa, sai kohtauksen jo jos kampaajareissu kesti 30min kauemmin kuin piti. Äitiään huoritteli ja oli hyvin katkera. Perustana se että äiti oli käynyt hänen lapsuudessaan kerran tyttöporukalla laivalla ja kerran konsertissa ja isänsä piti noista hirveän haloon vaikka itse harrasti Lapin reissuja kavereidensa kanssa.

Veikkaisin siis että exäänsä huoraksi haukkuva mies on paljon todennäköisemmin sovinistinen ja mustasukkainen (ja ainakin asiaton eroaja) kuin totta puhuva prostituoidusta, tai edes petturista, eronnut...

Itse kerran eronneena pidän parhaana tapana oppia uudesta miehestä sen seuraamista miten on hoitanut menneet eronsa.