Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoitavaksenne muutama poliittisesti epäkorrekti lausuma lasten kasvattamisesta

Vierailija
15.07.2011 |

Jos terve lapsi ei osaa uida ainakin auttavasti 8-vuotiaana, vanhemmat ovat epäonnistuneet tai vältelleet velvollisuuttaan. Terveen alle 14-vuotiaan lihavuus on vanhempien syytä. Pojat ovat keskimäärin hankalampia kasvatettavia kuin tytöt. Suurimmassa osassa perheitä isä on jonkinlainen apulaisvanhempi ja päävastuu lapsista on äidillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja allekirjoitan nuo kaikki.

Vierailija
2/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hankalampaa kuin pojan.

t. äiti 3 poikaa, 2 tyttöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta tokasta en. Kolme poikaa minulla on, ja pojat ovat leppoisia tyyppejä. Villeys ei ole kasvatusongelma, vaikka se pojilla ehkä on aavistuksen yleisempää nuorella iällä. Tytöillä sen sijaan on temperamenttia enemmän, ja murrosiässäkin hormonit räiskyvät enemmän.

Meillä isä on sankari ja auktoriteetti, kuten monessa muussakin perheessä. Leikittäjä ja rohkeampi kivojen juttujen tekijä.

Vierailija
4/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6v osaa uida, mutta on hiukan pyöreä josta tiedän olevani vastuussa.

Poika on todella kovapäinen ja tempperamenttinen. Hankala tapaus :)

Isä hoitaa lapsia lähinnä silloin kun minä olen töissä, jos ollaan molemmat kotona niin minä olen se joka tekee kaiken :/

Vierailija
5/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähimpään järvenrantaan on 50km ja kaikenlisäksi lapsi ei halua mennä kylmään veteen, meillä olisi tuollainen poika jos ei oltaisi vuosittain käyty etelässä lomalla.

Tuttavaperheen tyttö oli pienenä aina lihava, kovasti sitä ihmeteltiin kun muu perhe oli sopusuhtaista ja liikkuvaa, vasta 17v todettiin kilpirauhasvaiva joka oli ollut lapsesta asti, mutta koska lapsen lihavuus on vanhempien vika ei asiaa edes aiemmin tutkittu.

Oikeasti pojat ovat helpompia kasvatettavia kuin tytöt, rehtejä ja vetävät turpaan jos on tarve eivätkä kieroile takana.

Tuon viimeisen kyllä allekirjoitan, itse tunnen yhden perheen jossa vanhemmat ovat tasa-arvoisia kasvattajia ja kodin ylläpitäjiä.

Vierailija
6/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähimpään järvenrantaan on 50km ja kaikenlisäksi lapsi ei halua mennä kylmään veteen, meillä olisi tuollainen poika jos ei oltaisi vuosittain käyty etelässä lomalla.

Tuttavaperheen tyttö oli pienenä aina lihava, kovasti sitä ihmeteltiin kun muu perhe oli sopusuhtaista ja liikkuvaa, vasta 17v todettiin kilpirauhasvaiva joka oli ollut lapsesta asti, mutta koska lapsen lihavuus on vanhempien vika ei asiaa edes aiemmin tutkittu.

Oikeasti pojat ovat helpompia kasvatettavia kuin tytöt, rehtejä ja vetävät turpaan jos on tarve eivätkä kieroile takana.

Tuon viimeisen kyllä allekirjoitan, itse tunnen yhden perheen jossa vanhemmat ovat tasa-arvoisia kasvattajia ja kodin ylläpitäjiä.

Luetun ymmärtäminen on monille vaikeaa.

Vierailija
7/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, tämä on juurikin se syy, miksi neuvolassa ovat ne käyrät. On se takuulla niissä näkynyt... kumma ettei th lähtenyt asiaa tutkimaan, vaan tyytyi ihmettelemään.

Vierailija
8/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 2/3 osaa uida. Nuo kaikki loput EIVÄT VOI asua kaukana vesistöstä SUOMESSA. Turha puhua yksittäis tapauksista kun ongelma koskee tuhansia

suomessa on kymmeniä tuhansia lihavia teinejä/muksuja. Jotenkin en usko, että kaikilla olisi kilpirauhas ongelma tai muu sairaus. Taas puhut yksittäistapauksista....

Pojissa ollaan samaa mieltä.

Yllättäen Mammojen mielestä mammat on ainoita oikeita kasvattajia. Jostakin syystä yksinhuoltaja mammojen muksuilla on normaalia enemmän ongelmia...

Vierailija
9/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi söi liikaa herkkuja, eikä liikkunut tarpeeksi. Ja kun tyttö ei mielellään liikkunutkaan, kuka liikkuisi kun aina kaikessa oli viimeinen, äiti ajatteli samoin vika on hänessä.

Vierailija
10/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 6lk jouluna ei osaa vielä uida käy uimakoulua alempi luokkalaisten kanssa vaikka koko kevään kaikki jumppatunnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän