Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksissä tapahtuneet tapaturmat!

Vierailija
15.07.2011 |

Onko muita kenelle olisi sattunut seksi tapaturmia?

Minulla aikoinaan katkesi terskan alta "jänne" jolla esinahka "kiinnittyy" munan päähän. Täydessä seisokissa meni poikki(jätetään tarkempi selostus kertomatta), verta tuli mielettömästi ja suihkuamalla. Tunne kun se tapahtui oli ihan kuin veitsellä olisi katkaistu.

Muutaman viikon "sairas" lomalla selvisin tapahtumasta. Ei jäänyt mitään pysyvää haittaa, onneksi :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, juu aikoinaan nussin vaimoani pöydän reunalta eli vaimoni jalat kyynertaipeissa, teki muuten hemmetin hyvää, niin juuri kun oli H-hetki niin pöydästä petti jalka, ja lattiallehan me kolme päädyttiin. Pöytä,vaimo ja minä, mustelmilla selvittiin, olen tämän jälkeen kyllä tarkistanut pöydän jalkojen kunnon.M45.

Vierailija
2/20 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän tapauksen luin yhdeltä toiselta palstalta joskus ja ihan tositarinaltahan tuo vaikuttaa. Mies ja nainen olivat aloittelemassa koti-iltaa hyvän ruuan ja viinin merkeissä ja sitten siirryttiin makuukammarin puolelle. Siinä matkalla mies huomasi keittiön pöydän nurkalla puoliksi syödyn chilipippurin ja nakkasi sen siitä roskiin.

Hetken kuluttua nainen valitteli, kun alapäätä kovasti kirvelee ja polttelee. Taisi käsien pesu unohtua tuossa välissä, ja pienikin kosketus siis riittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä ja kundi unohti "varoittaa" että oli tulossa juuri kun otin kalun pois suustani nuollakseni muuten. Silmään sain ja oli kaksi päivää punaisena. Asiaa ei helpottanut tyypin nauru itse tapahtuman sattuessa. Poltti ihan jumalattomasti.

Vierailija
4/20 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä ja kundi unohti "varoittaa" että oli tulossa juuri kun otin kalun pois suustani nuollakseni muuten. Silmään sain ja oli kaksi päivää punaisena. Asiaa ei helpottanut tyypin nauru itse tapahtuman sattuessa. Poltti ihan jumalattomasti.

...kävi melkein samalla tavalla. Tilanne vain oli eri. Nain silloista naisystävääni "paljaalla" eikä meillä silloin ollut mitään ehkäisyä käytössä joten en voinut laueta sisälle. Kun huippuhetki tuli niin vetäisin kaluni pois ja samalla sain siemensyöksyn. Lasti lensi naiseni toiseen silmään. (oli muuten yksi elämäni kovimmista ja pisimmistä siemensyöksyistä).

Siitä seurasi sama kuin edellisellä kirjoittajalla, naisellani toinen silmä punaisena pari päivää.

Naisystäväni selitteli seuraavat päivät kyselijöille että "...jokin äkillinen silmätulehdus..."

Arvatkaas oliko mulla hauskaa ;)

Vierailija
5/20 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, antaa aivan uuden merkityksen tuolle äkilliselle silmätulehdukselle ;)

Vierailija
6/20 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä muistaa töissä terveyskeskuksen päivystyksessä näitä punasilmiä riittää.... hih :)

Vierailija
7/20 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran tipahtivat molemmat kivekset lattialle mutta asennettua ne takaisin paikoilleen. kerran taas koko kulli meni korkkiruuville ja sattui niin saatanasti, että voi kauhea sentään.

Naapurin emäntä tuli ja veti korkkiruuvikullin taas oikeaan malliinsa, ja silloinkin terska irtosi puoliksi.

Tekevälle sattuu!

Vierailija
8/20 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin raflaavaa ei ole, mutta jotain kuitenkin. Oli tosiaan isommat paineet pusseissa ja nainen antamassa auvoisaa suikkaria. No, sitten laukeaminen tulikin hivenen yllättäen en ehtinyt "varoittaa" ja tulikin mojova mälli - pahaksi onneksi suoraan naisystävän sierain oli juuri tulilinjalla. Tuntui kuulemma häijylle.

Onhan tuo polvi meinannut joskus nuljahtaa paikoiltaan mutta se lienee melko tavallista.

Vierailija
9/20 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meni melkein olkapää sijoiltaan kun nuolin tyttöystäväni pillua, kädet reisien ympäri hänen vatsalla/lantiolla. Kun hän sitten sai orgasmin niin väänsi reidellään käsivarttani ja olkapää oli pari viikkoa aika kipeä.

Vierailija
10/20 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky hajos alta ja kerran pamautettiin miehen kanssa päät yhteen siinä könytessä. :D Mutta ei siis verta eikä suolenpätkiä ole kohdalle sattunut.

Ap:lla aikamoinen sattumus. ;)

N35v.

Vierailija
11/20 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tosi kipeä. Tuli kipeäksi, kun työnteli sitä mun peppuun tuossa muutama ilta sitten. Ei pysty nuolemaan nyt kuulemma kivuitta mitään (on kova nuolemaan kaikkea, jäätelöpaperit lievimmästä päästä). Nyt sitten murjotan koneella, kun ei seksiä tipu, kun sen kieli on niin kipeä. Mulle kelpaisi kyllä muunkinlainen seksi, mutta kun se haluu nuolla :(

Vierailija
12/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikoinaan katkesi terskan alta "jänne" jolla esinahka "kiinnittyy" munan päähän. Täydessä seisokissa meni poikki(jätetään tarkempi selostus kertomatta), verta tuli mielettömästi ja suihkuamalla. Tunne kun se tapahtui oli ihan kuin veitsellä olisi katkaistu.

Muutaman viikon "sairas" lomalla selvisin tapahtumasta. Ei jäänyt mitään pysyvää haittaa, onneksi :)

Heippa, lisäyksenä äskeiseen minulle laitettiin 6 tikkiä. Olihan se noloa mennä lääkärin pakeille vielä kun oli naislääkäri, ei paljon hymyilyttänyt.M45.

Vierailija
13/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä, sänky hajonnut alta. Palovammoja siellä sun täällä, revähtänyt reisilihas, nestettä lonkassa liian pitkän tuokion jälkeen. Olen myös aiheuttnaut vertavuotavia haavoja miehen selkään ja olenpa minä myös niitä itselleni saanut :D

Vierailija
14/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskinen kertoo omakohtaisen kokemuksen jostakin suunnilleen vastaavasta... olisko ollut siinä omaelämäkerrassaan. Kuului "leppä lentäneen".

Vierailija
15/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskinen kertoo omakohtaisen kokemuksen jostakin suunnilleen vastaavasta... olisko ollut siinä omaelämäkerrassaan. Kuului "leppä lentäneen".

Tapaturma ei tullut seksiä harrastaessa vaan alkulämmitelyssä :) Oli ihan vähällä että en mennyt tikkauttaa kuin M45. Tosin olisin hävinnyt tämän tikkipelin! :)

ap

Vierailija
16/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, mutta kiusallinen vaiva. Antibioottikuuri tuli ja se pisti massun sekaisin. Aika kurja yhtälö, kun haava persiissä ja ripuli.

Vierailija
17/20 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli kiihkeä seksisessio menossa, enkä ollut huomannut, että kynteen oli tullut särö. (On siis pitkät ja vahvat kynnet). Siirryin ratsastusasentoon, ja hurjassa vauhdissa muna jotenkin luiskahti ulos, ja nappasin kiinni ja tyrkkäsin äkkiä takaisin.

Yhtäkkiä alkoi verta tulla suihkuamalla, eikä tajuttu, että kumman värkistä tulee. No, omastanihan se oli, olin huomaamatta (kiimalla lie osuutta asiaan) vetäissyt terävällä kynnen reunalla haavan värkkiini, ja kun oli tietysti veri pakkautunut samaiseen paikkaan ennen kliimaksia, niin sitähän sitten tuli hetken verran paineella. Vähään aikaan ei sitten hommailtu... Tikeittä sentään parani.

Vierailija
18/20 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jäi erään tytön kanssa esinahka jonnekin tämän hampaiden väliin. Ei siis puremalla vaan hampaiden välissä olevaan rakoon. Mukavasti vihlaisi.

Toisen tytön kanssa taas tulin oikein kunnolla tämän suuhun, ja tämän seurauksena hän saikin niistää spermaa nenästään.

Vierailija
19/20 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran alkoi tulla verta virtsaputkesta siemensyöksyn jälkeen. Aika vakavaissa tunnelmissa soittelin lääkärille sitten. Lääkäri rauhoitteli, että ei ole vakavaa, siellä on seinässä joku verisuoni pettänyt mutta umpeutuu kyllä. No, niin taisi myös käydä. Aikaa on mennyt yli kymmenen vuotta, eikä vaiva ole uusiutunut.

Vierailija
20/20 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sattui näin että touhatessamme ihan lähetyssaarnaajassa vaimo huitaisi kädellään ja kynsi osui oikeaan silmääni. Jouduin lähteä yöllä Tukholmassa silmäklinikalle, jouduin vielä itse ajamaan kun sekään kuulu vaimon taitoihin. Silmästä löytyi jonkunlainen vaurio mykiön alta mutta ei onneksi pahempaa, viikon verran oli helvetin kipeä.