Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättek

Vierailija
15.07.2011 |

pariskunnat seksissä leluja?

sauvoja tms..

Onko millaisia kokemuksia?

Ajattelin ehdottaa miehelleni että jos kokeilisimme sauvaa ja munaa yhtaikaisesti sisälläni!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kerääntynyt...

Me ollaan joskus kokeiltu sauvaa ykköses ja muna kakkoses, melko täyttävää.Oli kokeilun arvoinen, nykyään ei paljoa käytetä mitään.Se on tyyliin pikapano aina!!

Vierailija
2/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla oma lelulaatikko. Meillä on jonkinverran. Pari dildoa, parit geishakuulat, anustappia, helmiä, videoita, penisrenkaita, liukkareita ja sen sellaisia.

Enemmänkin varmaan voisi olla erilaisia, mutta nyt on menty näillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on kertynyt myös varsin suuri leikkikalulaatikko: dildoja, anustappeja, liukkaria, nänni- ja häpyhuulikoruja ja, koska harrastamme myös sitomista ja piiskaamista seksissä, erilaisia köysiä, kahleita ja piiskoja.

Vierailija
4/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla oma lelulaatikko. Meillä on jonkinverran. Pari dildoa, parit geishakuulat, anustappia, helmiä, videoita, penisrenkaita, liukkareita ja sen sellaisia.

Heippa, asiahan on niin että toiset käyttää näitä "leluja", meilläkin on lelulaatikko. Tiedän ihmisiä mitkä eivät käytä mitään leluja eikä heillä ole myöskään suuseksiä, minusta se olisi tylsää. Mutta myös seksissäkin on valintoja, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.M45.

Vierailija
5/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei hetkeen kun luin netistä jutun jossa kerrottiin kuinka seksilelujen valmistukseen käytettäviä aineita säädellä/valvota millään tapaa.

Lähes kaikissa käytetään jotain/joitain aineita jotka on kielletty esim. lasten leluissa. Niiden aineiden on todettu olevan terveydelle haitallisia (erityisesti sikiölle)ja seksileluista niitä irtoaa vielä muuta lelukäyttöä enemmän kun ne ovat kosketuksissa alapäänesteiden/liukkareiden/öljyjen kanssa.

:/ todenperäisyyttä en tietenkään tiedä, mutta toistaiseksi ei ole tullut käytettyä. harmi. silikkoniset lelut muistaakseni saivat synninpäästön siinä jutussa. vissiin pitäisi sellaisia hankkia. en nyt muista missä jutun näin, jos joku muu muistaa niin heittäkää linkkiä.

Vierailija
6/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin rimmaa. Asennekysymys tämä mahtuminen.

Rehllisesti sanottuna minun daamiini emme mahdu yhtä aikaa sekä sauva että minä.

Vierailija
7/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus käytetään.

Perinteinen seksi kyllä on meille parasta.

Vierailija
8/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahtuu vauva niin mahtuu muna ja sauva. Hyvin rimmaa. Asennekysymys tämä mahtuminen.

Rehllisesti sanottuna minun daamiini emme mahdu yhtä aikaa sekä sauva että minä.

Raskauden loppu on aika erikoista aikaa kropan kannalta. Kyllä siinä löystyy niin nivelsiteet kuin pehmytkudokset. Tuntui joskus, että fillarin satulakin uppoaa :D. En mulla antaisi normaalitilassa edes luusto periksi 10 cm pallolle, eikä varmasti repeämättä selviäisi.

Joskus koitettiin tuota em. komboa eikä se todellakaan sovinnolla mahtunut, runnomalla varmaan olisi mennyt, mutta en katsonut sitä tarpeelliseksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän