Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka pesee pyykkiä etelän reissulla???

Vierailija
14.07.2011 |

Eikä ole varaa ostaa jokaiselle päivälle oma vaatekerta ja vähän yli ettei tarvi pyykätä loamlla???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en todellakaan pese pyykkiä, kun pesulapalvelut on siellä ihan naurettavan halpoja ja vaatteet saa silitettynä takaisin. Tämä tiedoksi sille yhdelle Thaimaan lomailijalle.

Vierailija
22/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viikon reissulla oltaisiin. Mukana on aina pieni liru pyykinpesuainetta.

Ihan varalta jo johonkin vaatteeseen tulee jokin tahra, joka pitää saada mitä pikimmiten pois.

Muutoin lomailen ja pyykkään sitten kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kerran koneellisen hotellin pesulassa tai sitten pyykkään iltaisin lavuaarissa. Minusta tämä on helpompaa kuin kantaa järkky määrä vaatteita. Itse esim. treenaan päivittäin, joskus 2x päivä mutta pärjään näin kahdella tai kolmella jumppavaatekerralla kun muuten pitäisi ottaa 8-10. Tai lapsille (3 kpl) pitäisi ottaa 32 vaatekertaa mukaan kun yleensä sotkevat ne jo yhdellä käytöllä.

Vierailija
24/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on ap:lle ongelma;D??

Vierailija
25/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähintäänkin kotiin palatessa kaikki oli ne puhtaita tai ei. Mä en käsitä et joku nostaa vaatteet kaappiin suoraan. Näin teki eräs tuttava ja sen jälkeen koko taloyhtiö myrkytettiin torakoiden takia. Useaan kertaan.

torakoita tai mitään muitakaan elukoita asunnossa. Ja oli tuttavan asunto, jossa lomailtiin, ja hän olisi varmasti tiennyt, jos sellaisia olisi asunnossa ollut. Joten ihan turvallisin mielin laitoin puhtaat vaatteet suoraan kaappiin. (Ja vaikka olisikin, en mä kuitenkaan kaikkea omaisuuttani desinfioisi, kuten laukkuja ja kenkiä, joten eiköhän ne torakat pääsisi leviämään vaikka kaikki t-paidat pyykkäisinkin.)

Vierailija
26/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Etelä-Ranskassa vuokrakolmio, jossa oli kone. Pesin kyllä taaperon housuja yms. Kolme koneellista taisin pestä kahden ivikon aikana.

Vierailija
27/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talvisin asumme Thaimaassa 2 kk:tta niin yleensä tulee kuskattua vaatteet pesulaan kerran pari viikossa.

Vierailija
28/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan yleensä etelän reissulla asunnossa, jossa on pesukone. Siksi pesu on helppoa.

Jos ollaan hotellissa ja pestävänä on enemmän kuin yhdet liivit tms., niin mä käytän hotellin pesulapalveluita.

Me halutaan matkustaa mahdollisimman vähin tavaroin, koska meidän reissuilla on vielä yleensä lentojen vaihtoja.

Vierailija
29/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sillä aikaa kaupassa.

Oli ihanaa kun sai aamulla puhtaat rantapyyhkeet ja tsimmarit. Kyllä siellä koneessa pyörähti välillä parit shortsit ja t-paidatkin :-D

Vierailija
30/30 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukut olisi aika painavia jos raahaisi esim. 3 vkon vaatteet (+muut tavarat) 6 henkilölle! :) Ei ole meillä tapana olla samoissa vaatteissa aamusta iltaan, eikä ole tarkoitus heittää poiskaan niitä loman lopussa, joten minneköän ne kaikki ostokset sitten mahtuisi...Aamulla kun pesee, niin vaatteet ovat illalla kuivat, ei ole kovin vaivalloista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi