Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon iskeä vain varattuja miehiä! Auttakaa!!!

Vierailija
13.07.2011 |

Tunnen syvää häpeää ja syyllisyyttä. Olen alle 30-vuotias kauniskin sinkku ja päädyn hyvin usein varattujen miesten kanssa lähempään kontaktiin (toisinaan vaan vaihdamme suudelmia yökerhojen nurkassa, toisinaan miehet päätyvät luokseni), en ymmärrä itseäni, en osaa kontrolloida itseäni, etenkään alkoholia saatuani.

Tiedän että teen niin väärin, niin väärin. Saan jotain outoa viehätystä varattujen iskemisestä, jotain "kelpaan tuolle jopa vaimosta/perheestä huolimatta"/"kelpaan tuolle vaikka juuri hänen tulisi olla uskollinen"-tyylistä. Silti tunnen itseni säälittäväksi ja alhaiseksi. Noh, sainpas sanottua....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et arvosta itseäsi jos haluat iskeä vain varattuja. Koska mies ei jätä vaimoa. Olisit vain seksiseuraa heille.

Vierailija
2/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat ongelmasi, vaikka tuskin täältä tulet kamalasti sympatiaa tai neuvoja saamaan.

On silti upeata, että huomaat toimivasi ihan jo itsesikin kannalta epäkunnioittavasti.

En voi muuta neuvoa kuin, että opettele rakastamaan itseäsi. Siitä se lähtee, usko pois!

Nauti itsestäsi ja seurastasi, nauti omasta kodista ja tee asioita mitkä saavat olosi tuntumaan hyvältä.

Arvostuksesi kautta huomaat ajattelevasi eri tavalla ja toimivasi sen mukaan.

Paljon tsemppiä. Älä kanna syyllisyyttä vaan vapauta itsesi siitä. Petos on niiden miehien taakka, ei sinun.

Älä anna pitää itseäsi leikkikaluna tai tyhjennyskoneena. Pidä itseäsi kauniina naisena, joka ansaitsee rakkautta ja hellyyttä. Aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raapaise" vähän syvempää, eli tilanteesi keskellä etsi myös Rakkautta, joka tosiaan koskettaa :) Lämpimästi ehdotan, että avoimella mielellä tsekkaisit seuraavia sivuja :) Uskon, että voisivat koskettaa sinuakin..

RAKKAUDEN etsimisestä

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

Vierailija
4/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on varattuna? Onko varas?

Vierailija
6/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua!!

Vierailija
7/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että flaksi paranee kun saa sormuksen nimettömään

Vierailija
8/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinkkuna ollessani olen huomannut että ei ole minkäännäköistä vaikeutta saada varattu mies kiinnostumaan. Sitäpaitsi, he eivät tule KOSKAAN jättämään tyttöystäviään SINUN TAKIASI, oli siellä kotona sitten minkälainen tahansa

Suurin vaikeus on saada VAPAA mies kiinnostumaan ja vielä haluamaan LISÄÄ! eikä vaan yhden illan juttua..

Siinä sulle ehkä jotain mitä voisit yrittää..

EI OLE HELPPO NAKKI!

Vierailija
9/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helpo lyödä nakkia miea?

Vierailija
10/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietipä sitä :D

Vierailija
11/14 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen syvää häpeää ja syyllisyyttä. - - - tunnen itseni säälittäväksi ja alhaiseksi.

(Psalmi nro 34, jae 6)

"Jotka häneen katsovat, ne säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät HÄPEÄSTÄ punastu"

(1. Johanneksen kirje 1. luku jae 9)

"Jos me tunnustamme syntimme, on hän (Jumala, Kristus) uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit ANTEEKSI ja PUHDISTAA meidät kaikesta vääryydestä."

Vierailija
12/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut samanlainen, aina on viehättänyt varatut miehet jotenki enemmän. Ehkä se johtuu siitäkin, että usein ne on "tylsän ja arkisen" suhteen takia tosi kiinnostuneita. No, itse olen nyt seurustellu kaksi vuotta ja odotan lasta. Toissa päivänä menin töistä kotiin ja mies oli itseään kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa sängyssä. Ja tämä ei oo mikään huono vitsi!! Nyt ku ajattelee, niin kaduttaa ihan älyttömästi että oon joskus voinu olla ite se huora joka on varatun miehen kans. Tätä tunnetta kamalampaa on tällä hetkellä vaikea kuvitellakaan. Kannattaa ajatella tästä lähtien, miltä se itsestäsi tuntuis. Meidän naisten pitäis ihan oikeesti olla toisiamme kohtaan parempia!

Vierailija
13/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varaudut siihen jo etukäteen. Sinkkumieshän voisi oikeasti jättää sinut kun et ole hänen mieleen.

Vierailija
14/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään koskaan halua olla.

Ensinnäkin, minkä takia haluaisin edes olla ihmisen kanssa, joka pystyy olemaan niin SIKA että pettää?

Minkä takia haluaisin edesauttaa tämän maailman muuttumista kamalammaksi kuin se jo on?

Me ihmiset teemme maailmasta sen mitä se on.

MINÄ tiedän että naisten seksuaalinen vallankumous on aiheuttanut monta hyvääkin asiaa, mutta myös sen,että miehillä tosiaan on valinnanvaraa pettääkö vai ei.

JOS me naiset JOSKUS pitäisimme jalkamme ristissä emmekä HETI antaisi kun miehet haluavat, maailma olisi parempi paikka elää lapsillemme. Tämä seksintäytteinen maailma pistää pään sekaisin eikä kukaan saa kohta enää kokea romantiikkaa ja aitoa rakkautta ja uskollisuutta.