Äkillinen innostus pinkkiin ja vaaleanpunaiseen... mikä mulla on?
En ole ikinä ollut mikän girly girl, vaan pikemminkin poikatyttö. Olen nyt oman perheeni ainoa tyttö/nainen. Vaaleanpunainen ei ole koskaan ollut lempivärini, ei edes nuorena tyttönä. Nyt yhtäkkiä tunnen vetoa vaaleanpunaiseen ja pinkkiin. Näin ensihätään haluaisin vaaleanpunaiset lakanat.
Pelottaa että kohta kuljen päästä varpaisiin pinkissä :D
Diagnosoikaa, auttakee, mikä mulla on? Onko tämä vaarallista?
Kommentit (9)
En ole raskaana (toivoisin kovasti olevani, sain juuri keskenmenon).
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä pirun kauan. Rakastan kovasti, mutta ei nyt juuri ole mikään uudelleenrakastusmivaihe meneillään.
Onko minussa nyt herännyt joku uinuva prinsessa vai mitä ihmettä? :D
t:ap
Mullakin on noita värikausia,ja oon tajunnu että niistä väreistä saa tiettyä voimaa just siihen elämäntilanteeseen.Täsmähoitoa toisin sanoen.
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/392547
Sinä olet vain raskaana ja odotat poikaa.
"Tuksuilen" niin antaumuksella, että kaikki on vaaleanpunaista ja kimaltavaa ihan kaikkialla ja nautin aina vaan enemmän!
Ehkä se on takaisinotto tyttöikään, kun ei ikinä saanut mitään ihanata, kun perhe oli niin köyhä. Ehkä se on riemua siitä, että ei ole enää mitään väliä mitä muut ajattelevat, -vaikka kulkisin töyhtö päässä. Nautin mistä nautin, ihan oma asiani!
Anna palaa vaan, ripustele kristalleja ikkunaan ja ole mauttomuuden huippu :))
keskenmenon jälkeistä hormonimyrskyä.. Sekä minulla että kaverilla oli samaa synnytyksen jälkeen. Oli kyllä aika huvittavaa kun törmättiin vahingossa kaupungilla. Kaksi aina mustiin pukeutuvaa yhtäkkiä työntelivät vaunujaan toisella pinkki paita, mulla sentään vain punainen (kun en sitä pinkkiä ollut kehdannut ostaa) :D
ja kummitätini kertoi, että minulla on hellyys/hali/läheisyyspula ja siinä elämänvaiheessa se piti kohdallani täydellisesti paikkansa...
Ehkä tämä voisi olla kolmenkympin kriisin jälkimaininkeja :D
Halipula kyllä on sen keskenmenon jäljiltä. :/
Laitoin pinkit pussilakanat tilaukseen. Toivottavasti mieheni ei järkyty yhtäkkisestä vaaleanpunaisesta innostuksesta. Hänelle ainoa oikea väri on musta.
t:ap
Olet varmaan raskaana :) Kuulostaa just sopivan hullulta raskausoireeksi.