Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh miten ne 4v kaverisynttärien säännöt nyt menee...

Vierailija
12.07.2011 |

Lapseni on esittänyt tarkan listan vieraista jotka haluaa kutsua, yhteensä 5 kaveria.

Pakotanko tämän lisäksi kutsumaan yhden 2v:n jonka synttäreillä lapseni oli? Ei kuulemma halua tätä kaksivuotiasta kutsua, kun on vielä pieni eikä osaa leikkiä isojen kanssa.

Lapsi haluaa myös jättää kutsumatta yhden 5v päiväkotikaverin, vaikka oli itse tämän synttäreillä. Nyt ei jostain syystä kuulemma enää tykkää tuosta tytöstä, vaikka mun mielestä kyllä leikkivät usein kivasti keskenään päiväkodissa.

Miten nämä nyt sitten ratkaistaan kaikkien AV:n sääntöjen mukaisesti... :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on sen 5v:n kanssa ollut jotain skismaa ihan äsken, niin huomiseen mennessä voi hyvinkin olla jo hälvennyt.

Kutsu sille 2-vuotiaalle joku pieni kaveri myös - onko esim sopivia pikkusisaruksia tuossa piirissä?

Vierailija
2/4 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon 2-vuotiaan voi ihan hyvin jättää kutsumatta. Aika pieni vielä, eikä varmastikaan ainakaan yksin voi osallistua juhliin. Voithan pyytää tämän 2-vuotiaan vanhempineen vaikka sitten myöhemmin.

Mutta tämä 5-vuotias pk-kaveri kannattaa kutsua. Tuossa aikasemmat vastaajat jo totesivat, että tämän ikäisillä saattaa tulla jotain pientä kärhämää, mutta sitten seuraavana päivänä ollaankin jo kavereita. Oman tyttöni osalta olen huomannut, että ne "parhaat kaverit" vaihtuvat ihan päivittäin, joten syntymäpäiville kutsutaan kaikki ne, joiden synttäreillä ollaan itse oltu ja joiden kanssa tyttö pk:ssa leikkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kutsunut niitä, joita lapsi on halunnut. Kyllä jotkut vieraat ovat olleet joka kerta, vaikka lapseni eivät heidän synttäreillään ole kertaakaan olleet. Ei se minua häiritse. Jollain ei ehkä ole varaa järjestää, halua, pieni koti tms. Pääasia, että lapsilla on hauskaa.

Vierailija
4/4 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää bileethän on luonteeltaan ihan eri, kuin ne 2 v synttärit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi