uskonko terveydenhoitajaa???Veikkasi tulevan vauvan sukupuolta...
Veikkasi eilen neuvolassa että hänen mielestään oisi poika tulossa, vaikka en edes kysynyt. Ultrissa ei ole koskaan näkynyt sukupuolta. Ehkä sitten veikkasi sydämensykkeiden perusteella jotka ovat olleet n.145-150 kokoajan (nyt rv 31 menossa). Esikoinen on myös poika ja hänellä oli aina ns " tyttö" sykkeet paitsi ihan lopussa. Maha on selvä poikamaha mutta siliti erinmallinen kun esikoiselta. Pahoinvointia oli kummasakin raskaudessa, mutta vain tässä myös oksensin. Muitakin pieniä eroja on. Uskonko nyt sitten, että meille on tulossa toinen poika vai voiko olla mahd. että oisi kuitenkin tyttö?
Kommentit (5)
en uskoisi, kuten joku jo sanoikin niin 50% mahdollisuus että th on oikeassa;)
Ja suuttuisin jos joku mulle esim ultrassa kertois etukäteen varottamatta tai kysymättä et haluunko tietää. Se on se paras yllätys, säästän sitä synnärille.
Tuolla tavalla th:n veikkaus on ihan samanlainen kuin esim äitini veikkaukset ed. raskauksissani, mahan muodosta ja pahoinvoinnista jne.
Meille ultrassa sanoi vain, että onneksi sitä ei ainakaan vielä tarvitse kertoa.
Sulla on edelleen 50%n mahdollisuus saada kumpi vain.
Ei noita höpö-juttuja kannata liian tosissaan ottaa.
Veljen toisesta lapsesta th oli jo kirjottanu muistiinpanoihin että poika, koska oli niin varma, mutta tyttöpä tuli!
Eikä mun th osannu varmaks sanoo kumpi mulle olis tulossa, huvikseen laskettin yhteen erilaisia juttuja ja saatiin niistä poika, mutten usko tähän.
Ja mulla myös sydänäänet 140 ym..
Odotan että terve vauva tulisi, kumpi vain käy!
rv 36+6
Kyllä kokeneet terkkarit osaa sanoa sykkeestä sukupuolen, ei niinkään sykkeen määrästä vaan sen äänestä. Että kyllä teillä poika tulee:)