Voiko neuovolan vuositarkastukseen mennälapsen kanssa pienessä krapulassa?
Tarkoitan, että onko ne siellä kovin virkaintoista porukkaa ja moisestakin soittelemassa jonnekin?
Kommentit (13)
Ja itsekin ne neuvolan työntekijät on monesti krapulassa töissä
niin sinne vaan. Älä nyt sentään mitään rohkaisuryyppyä kuitenkaan ota.
Mäkin luulin silloin kun join paljon, että KAIKKI juo. Mutta nyt tiedän, että mä olin niitä harvoja, jotka oli joko kännissä tai krapulassa koko ajan :D
Neuvolantäti on ammattilainen, hän saattaa kysyä onko kaikki hyvin. Ei hän sieltä soita mihinkään ilman sun kanssa juttelua.
Psst: suurkuluttajan tunnistaa vaikka hän ei olisi edellisenä päivänä juonnut tippaakaan...
mulla tuo krapulla hieman vapisuttaa vaan käsiä ja on sellainen heikko olo :(
Taidetaan me sinne sitten kuitenkin mennä, kierretään vaikka vielä joku sopiva lenkiki ennen.
ap
Ihminen on pelästyneen näköinen ja olemus epävarma ja hätääntynyt. Silmät lasittuneet ja valolle arat. Vaatteet ovat hiukan ryppyiset, tukka "muka-laitettu". Koko keho tärisee, tarkkanäköinen sen huomaa. Ajatus harhailee ja ihminen on teennäinen.
Hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Sä olet juova äiti, jolla viikonlopun jälkeen krapula. Et voinut eilen olla ottamatta vaikka tiesit, että on tänään lapsen neuvola varattuna.
Katso ihminen peiliin!
niin hyvin se menee.
Ehtisitkö käydä saunassa ennen neuvolaa?
Ihminen on pelästyneen näköinen ja olemus epävarma ja hätääntynyt. Silmät lasittuneet ja valolle arat. Vaatteet ovat hiukan ryppyiset, tukka "muka-laitettu". Koko keho tärisee, tarkkanäköinen sen huomaa. Ajatus harhailee ja ihminen on teennäinen.
mun vaatteet oo yhtään sen enempää ryppyiset krapulassa tai ei-krapulassa. Ja tukkakin ihan samalla tavalla. Ajatus saattaakin harhailla :) Mutta jos on vaikka ystäväporukan kokoontuminen edellisenä päivänä neuvolasta, niin miksi jättäisin väliin, jos siinä olisi mun kesän ainoa irrottautuminen..? Ai niin, juoppohan sitä on, jos joskus jotain maistaa:D:D
Sanoisin itse, että nyt on vähän hutera olo kun oli juhlat eilen. Jos olisin neuvolantäti niin kysyisin missä lapsi oli hoidossa. Mutta vaikka kävisi ilmi että siinä ne lapset pyörii aikuisten pörrätessä kännissä, en minä siitä olisi lastensuojelua hälyttämässä, pyrkisin kyllä vähän keskustelemaan että mitä jos ottaisi ainakin sellaisen "yksi aikuinen aina selvin päin lapsivastuussa" -käytännön tms.
t. äiti ja terveydenhoitaja
Sanoisin itse, että nyt on vähän hutera olo kun oli juhlat eilen. Jos olisin neuvolantäti niin kysyisin missä lapsi oli hoidossa. Mutta vaikka kävisi ilmi että siinä ne lapset pyörii aikuisten pörrätessä kännissä, en minä siitä olisi lastensuojelua hälyttämässä, pyrkisin kyllä vähän keskustelemaan että mitä jos ottaisi ainakin sellaisen "yksi aikuinen aina selvin päin lapsivastuussa" -käytännön tms.
t. äiti ja terveydenhoitaja
että eräs kaveripariskunta tuli yllätysvierailulle ja kuinka ollakaan grillailimme siinä iltapäivällä ja otimme ystävättäreni kanssa sellaisen pahvipönikän lopun kaksistaan, ehkä litra sitä oli jäljellä, 3-4 lasillista.
Miehet olivat selvinpäin, oma mieheni meni tänään töihin ja ystävättären mies siis ajoi autoa. Lapset kotona ja pyörivät siinä ja leikkivät keskenään.
ap
ei pieni krapula ole mikään syy alkaa soittelemaan minnekään, ihmisiä ne siellä neuvolassakin ovat eivätkä mitään hitlereitä
vaan sitä lasta.