Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti yli kalliin auton!

Vierailija
09.07.2011 |

Kesälomat alkaneet ja olisin halunnut lähteä kivalle loma matkalle mutta ukkopa päräyttikin eilen pihaan uudella autolla.

Siitä on nyt niin paljon lainaa ettei mihinkään matkalle kuulemma lähdetä. Harmittaa tosi paljon kun olin odotellut loma matkaa aika pitkään ja nyt sitten meni näin.

Ollaaan tavallisissa töissä eikä isopalkkaisia ja nyt on sitten 50000€:n audi vuokra talon pihassa

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai päähänsä jotakin haluta niin se oli saatava vaikka ei olisi ollut varaakaan. Seurauksena velkaa niin ettei elämiseen rahaa jäänyt vaan piti ottaa uutta velkaa. Järkipuhe ei auttanut.

Nyt eron jälkeen tulen taloudellisesti paljon paremmin toimeen. Mieshän ei elareita maksa koska ei ole maksukykyä kun rahat menee velkoihin. Mutta on kovin kateellinen minulle kun saan lapsilisät ja kelan maksamat elarit.

Itselläni on avioliiton ajoilta vielä vähän visaa maksamatta (kyllä, melkeinpä pakosta jouduin sitä käyttämään joskus että sain lapsille pöperöä pöytään ja vaatetta päälle), sen saan kohta maksettua pois ja voitte olla varmoja etten mihinkään luottoa tai lainaa ota, jos ei ole vara maksaa niin olen ilman. Tai siis tietenkin asuntolaina on sellainen mitä jossain vaiheessa voin harkita.

Vierailija
2/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotipihaan saapuessa arvo oli jo laskenut 35000 euroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äijä pakata hilavitkuttimensa siihen autoonsa ja karauttaa muualle jos noin kalliin auton menee minulta kysymättä ostamaan. johan kuukausimaksukin on ihan rutosti ja täyskaskonhan siihen jo autoliike vaatii..juma! kai sen voi vielä palauttaa siis oikeesti 50000? saa sit elellä tiukasti muutaman vuoden..

Vierailija
4/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaoitko haaveesi matkasta miehesi kanssa?

oletko kertonut miehellesi kuinka pettynyt ja harmissasi olet kun mies käyttää yhteisiä (?) rahoja noin paljon kysymättä sinulta? mitä miehesi tähän reagoi?

Vierailija
5/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotipihaan saapuessa arvo oli jo laskenut 35000 euroon.

Vierailija
6/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Volvo V70 hinnat alkaen 39.000euroa (veroineen).

Hyvä autohan tuo Audikin on joten siinä teille sitten autoa pitkäksi aikaa. Sano äijälle heippa hei ja lähde itse äkkilähdölle sulattelemaan tuota! :-)

Vierailija
7/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuo volvo v70 tuli? ja voihan se olla vuoden-pari käytetty mutta heille uusi ja liian kallis.

Vierailija
8/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuo volvo v70 tuli? ja voihan se olla vuoden-pari käytetty mutta heille uusi ja liian kallis.

Ap:n mies on tehnyt kalliin hankinnan puhumatta vaimolleen mitään. Mulle tuollainen on ihan ulko-avaruuden toimintaa. En voi hyväksyä sitä, että puolisot tekevät tuollaisia "tempauksia" toisilleen.

Tuskin sitä autoa voi palauttaakaan, ainakaan täyteen hintaan kun sen arvo on jo niin paljon laskenut. Eikä Audimiehet luovu kieseistään.

Outo suhde ja oudot elämänarvot on ap:n perheessä.

Vierailija
9/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska annat rahasi miehelle, saat tyytyä katselemaan, kun mies ajelee autollaan.

Eli miksi ihmeessä naiset kuvittelevat, että perheessä pitää olla yhteiset rahat? Järkevintä on laskea, mitkä ovat perheen pakolliset kuukausimenot ja molempien laittaa tulojensa suhteessa rahaa yhteiselle tilille, mistä ne pakolliset maksetaan. Loput ansionsa saa käyttää ihan miten tahtoo.

Vierailija
10/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rahat, omat menot. Ei ole tarvinnut mieheltä kysellä, saanko tehdä sitä tai tätä niin kauan kun maksan puolet perheen välttämättömistä kuluista.

Vierailija
11/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä noin isoja hankintoja ei tehdä keskustelematta toisen kanssa vaikka miten olisi omat rahat. Eikä ap:n tapauksessa edes mitään rahoja ole vaan on pitänyt ottaa paljon velkaa. Kyllä se vaikuttaa koko perheeseen.

Vierailija
12/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin jo suututtaa, kun isäntä tilas plustv:n ilman mun lupaa.

meillä on yhteiset rahat ja mä huolehdin maksuista ja rahojen riittävyydestä

Vierailija
13/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole käynyt mielessä, että puolison rahankäyttöä saisi vahtia kuin lapsensa tekemisiä. Aikuinen ihminen tekee omilla rahoillaa mitä tahtoo, kunhan perheellä on ruokaa ja katto pään päällä.

Vierailija
14/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myikö kauppias konepellin päältä esim. mansikoita?

Vierailija
15/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kyllä pari kymppiä isoa Audia halvempi ja kilpailee enemmänkin VW Passatin kanssa.

Minä näyttäisin tuollaselle miehelle ovea!

Vierailija
16/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myikö kauppias konepellin päältä esim. mansikoita?

Auton yli myynti tarkoittanee sitä, että myyjä ja ostaja ovat auton eri puolilla.

Vierailija
17/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvolla on kyllä aika paljon parempi jälleenmyyntiarvo kuin passatilla.

Vierailija
18/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvolla on kyllä aika paljon parempi jälleenmyyntiarvo kuin passatilla.

Taas näitä myyttejä. Uskotko siihenkin, että Volvot ovat jotenkin turvallisempia kuin muut?

http://www.iltasanomat.fi/autot/nain-autosi-arvo-putoaa---katso-1800-au…

Ja miten junttyilaatikko muutenkaan liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
19/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan sen 60-70K,Eur / vuosi ja ajan vanhalla kolisevalla Volkkarilla, jossa jo pieniä ruostevaurioitakin.

AP:n mies ajaa 50.000,euron tuliterällä Audilla. Jos mulla olisi tyttöystävä, miten kukaan voisi uskoa, että olen hyvin toimeentuleva? Koska en näytä ainakaan siltä ruostuneessa kotterossani.

Naiset arvostaa enemmän Velka Elviksiä, eivät kylmän järkeviä miehiä, ikävä tosiasia.

Vierailija
20/26 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan sen 60-70K,Eur / vuosi ja ajan vanhalla kolisevalla Volkkarilla, jossa jo pieniä ruostevaurioitakin.

AP:n mies ajaa 50.000,euron tuliterällä Audilla. Jos mulla olisi tyttöystävä, miten kukaan voisi uskoa, että olen hyvin toimeentuleva? Koska en näytä ainakaan siltä ruostuneessa kotterossani.

Naiset arvostaa enemmän Velka Elviksiä, eivät kylmän järkeviä miehiä, ikävä tosiasia.

Mun miehellä ei ole autoa ollenkaan, itse ajan 12 vuotta vanhalla "perheautolla". Ja ihan hyvät tulot meillä on ja olemme järkeviä rahankäyttäjiä.

Kylmä järkevyys ja sairaalloinen piheys on muuten eri asia, vaikka en itsekään autoa velaksi ostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän