Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni 50-vuotisjuhlat tulossa ! APUA !

Vierailija
08.07.2011 |

Eli mitä ohjelmaa keksisimme? Tai mitä lahjaksi ihmiselle jolla on jo kaikkea?

Juhlat pidetään elokuussa kotipihalla, grillaus periaatteella, eli ruokatarjoilu, grillausta, boolia jne. Eli rento tunnelma.

VINKKEJÄ kiitos, pää lyö tyhjää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulamaan ja soittamaan isäsi lempikappaleita - tai vaikka isäsi nuoruuden hittejä. Siinä tulee sekä ohjelma että lahja yhdellä iskulla :)

Vierailija
2/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä päivänsankarille arvokkaimpia ovat läheisten omakohtaiset muistot ja tarinat. Lapset voisivat kasata muistojaan isään liittyvistä hauskoista ja liikuttavista jutuista ja tilanteista ja lukea niitä? Soitot ja laulut ovat tietysti klassikoita, osa pitää kovasti ja osa kyllästyy. jos isällä on erityisiä mielenkiinnon kohteita, niihin liittyvä esittely tai muu voisi olla kiva ohjelmanumero?

Lahjana suosisin jotain matkaa tai muuta elämystä (kylpyläviikonloppu/kaupunkimatka, kiipeilykurssi, laskuvarjohyppyä, golfin peruskurssi, melonnan peruskurssi, joku käsityökurssi tai tarvikkeita...). Tai sitten omenapuu, joku muu pihakaluste, TV-tuoli jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule murhetta kännipanosta.

Vierailija
4/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotipihajuhlissa tarvita ohjelmaa, yhdessäolo tärkeintä. Samanlaista kuin mikä tahansa lauantai-iltapäivä, ehtii vielä kipaisemaan kaupassa kotimatkalla. Vieraillekin (jos niitä siis on) helpompaa, että voi piipahtaa ja sitten lähteä.

Vierailija
5/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaidea voisi olla vaikka sellainen, että soita Päivälehden museoon ja kysy voitko heidän kauttaan tilata näköis-Hesarin siltä päivältä, jolloin isäsi on syntynyt.

Pari tuttua on saanut tällaisen lahjan ja se on ollut saajalle tosi mieluisa. Eikä muistaakseni maksanutkaan paljon. Nyt en vain muista miten sen saa, eli tuosta museosta kannattaa aloittaa ...

Hauskoja juhlia :)

Vierailija
6/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi joku viimeisen 50 vuoden muistelu. Vanhoja kuvia ja jos paikalla on hänene vanhempia/sisaruksia, niin he voisivat kertoa hauskoja juttuja lapsuudesta ja omat lapset sitten myöhemmiltä vuosilta. Jos paikalla on vaikka vanhoja työkavereita/opiskelukavereita, niin heiltä myös hauskat sattumukset peliin.

Muuten ohjelmaksi riittää hyvä ruoka ja seurustelu, ehkä musiikkia taustalle.

Vierailija
7/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää noita muistelujuhlia. Itse en pitänyt 50-vuotisjuhlia ollenkaan, kun pelkäsin, että joku (mun isä) keksii ruveta muistelemaan mun lapsuus- ja nuoruusaikoja. Ihan kivoja muistoja mulla on, että ei tuo kielteisyys siitä johdu. Musta vaan kaikki nostalgia on ällöä.

Mun lapset saivat hankittua mulle lahjaksi lipun Rammsteinin keikalle. Ja äsken hankin itse seuraavalle keikalle.

Vierailija
8/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotisjuhlat eivät ole vielä vanhussynttärit. Nuoruuden muistoja ehtii ajattelemaan vielä myöhemminkin... Toisilla on tuossa iässä vasta alakouluikäiset lapset, toisilla lapsenlapsia.

Meillä isä sai 50-vuotislahjaksi seikkailuja: mäkiautoilua Hirvensalossa, vesitornista laskeutumisen (ulkokautta köyden kanssa), venematkan Pursiseuralle ja hyvän päivällisen siellä :)

Vierailija
9/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 46v, enkä todellakaan haluaisi mitään "vanhojen aikojen" muistelua!

Lahjaksi vaikka kuumailmapallolennätys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme