Nyt alan laihduttamaan!! En kestä enää
Olen lihonut muutamassa vuodessa sellaiset 30 kiloa. Monesti olen inhoten katsonut peilistä itseäni. Huohotan jo pienen rappujen nousun tai kävelyn jälkeen. Minun ei ole yhtään hyvä olla.
Otan tavoiteeksi jouluun mennessä saada kymmenen kiloa pois.
Onko muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (8)
Mulla kanssa tavoitteena saada ainakin se 10 kiloa vielä pois ja mieluiten juuri jouluun mennessä (tai aiemmin). Nyt saanut 4 kiloa tiputettua, eli vielä on tavoitetta jäljellä. :/
Oletko jo aloittanut millään tavoin?
Jo muutamassa viikossa alkaa helpottaa jos nyt aloitat uuden elämäntavan. Paras tapa on syödä terveellisesti. Eli puolet lautasesta vihanneksia/hedelmiä, toinen puolikas jaetan puoleksi :) Proteiinia ja hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja
Nälkää ei saa nähdä, muuten sorrut nopeasti ahmimiseen.
Valmista välipaloja jääkaappiin (porkkanoita ja kurkkua) ja syö niitä pitkin päivää jos on tarvetta jotain pureskella.
Älä unohda myös herkuttella silloin tällöin, ei saa kieltää mitään, muuten laihdutus ei tunnu hyvältä. Mutta muista kohtuus kaikessa! Vaikka kerran viikossa pullan!
Muista myös liikkua, jos et pääse salille tai jumppaan, liiku päivittäin mitä pystyt, kävelleen, pyörällä. Unohda hissi ja liukuporttaat. Ne on vanhuksia varten.
Voit myös tehdä helppoja lihasliikkeitä kotona, eikä tarvitse tehdä kahta tuntia putkeen, sekin on hyvä jos teet vähän kerrallaan mutta koko päivän. Käytä mielikuvitusta.
Käy rekisteröimässä www.kiloklubi.fi sivuilla, siellä on hyviä neuvoja.
T:19 kiloa vähemmän (mikähän nro olin, 3-4?)
Mä oon lihonut muutamassa vuodessa 10 kiloa ja nyt ne toivottavasti lähtee jouluun mennessä. Lopetin just imettämisen, joten nyt voin laihduttaakin.
Tsemppiä meille, nyt lähden fillarilla torilla ostamaan vihanneksia.
Hae laihdutukseen apua vaikka terveydenhoitajalta jos et omatoimisesti saa painoa tippumaan.
Tämän neuvon annan omien kokemusteni pohjalta, vaikka tiedän toki että monet onnistuvat ilman apuakin.
Itse olen 20 liikakilosta saanut puolet pois. Ensin taistelin todella pitkään itsekseni kilojen kanssa, mutta lopulta käännyin ruokavalioneuvontaan erikoistuneen terveydenhoitajan puoleen kun saanut tuloksia aikaan. Todella pienillä muutoksilla lopulta sain lopulta painon lähtemään laskuun :)
Minun ongelmiani olivat liian vähäinen juominen ja liian pitkät ateriavälit. Niitä en hoksannut lähteä ilman opastusta korjaamaan, sillä olin vain keskittynyt kalorimäärien laskemiseen.
Kovasti tsemppiä ap:lle ja muillekin laihduttajille :)
Mulla kanssa tavoitteena saada ainakin se 10 kiloa vielä pois ja mieluiten juuri jouluun mennessä (tai aiemmin). Nyt saanut 4 kiloa tiputettua, eli vielä on tavoitetta jäljellä. :/
Oletko jo aloittanut millään tavoin?
Minulla on tosi huono tapa herkutella aivan liikaa. Ostan esim. tarjouksesta jätskipaketin, jossa 5 puikkoa. En voi syödä vain yhtä vaan syön päivässä useamman, 2-3 yleensä. :(
Uskon, että kun lopetan (lopetin jo eilen! :)) nuo ylimääräiset herkut, saan niillä jo pois muutaman kilon, lisäksi tulen syömään enemmän salaattia ja aamuisin (tänäänkin) sekä iltaisin kaurapuuroa. Ai että muuten maistui hyvälle!
Eilen kävin myös lenkillä, ja tänään uudelleen!
ap
paikan,aloitan siis tanssimisen taas :) 4v sitten tanssin viimeksi ja silloin oli unelma kroppa nyt aloitan taas,en kestä enää itseäni. Rakastan tanssia ja rääkkiä sekä musiikkia
...ihana kuulla tarmosi! Minä haluan kanssa laihduttaa... Olen lihonnut kahdessa vuodessa 15 kiloa, ja 2,5 vuotta sitten laihdutin 15 kiloa. Lihoin siis työllä ja tuskalla saadut kilot takaisin. Nyt haaveissa vauva ja painoa pitäisi saada pois! Mutta taidan kaivata tsempparia :)